خبرهای داغ:
ثبت‌نام اکران‌های دانشگاهی مستند «شب نامه» که پرده از جاسوسی نوین در حوزه کارآفرینی کشور بر می‌دارد، آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۹۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، ثبت نام اکران‌های دانشگاهی مستند «شب نامه» که پرده از جاسوسی نوین در حوزه کارآفرینی کشور برمی‌دارد، آغاز شد.

 

مستند «شب نامه» به کارگردانی سیدمهدی کرباسی و نویسندگی رضا صادقی در مرکز مستند سفیرفیلم تولید شده است و هفته جاری در یکی از دانشگاه‌های کشور رونمایی خواهد شد.


«شب نامه»، روايتى است از پشت پرده اتفاقات شش ماه افشاگرى كانال تلگرامى به همین نام كه در طى فعاليت خود شبکه جاسوسی که در بین کارآفرینان کشور نفوذ کرده را آشکار می‌کند.


در طی این شش ماه چندين هزار نفر از فعالين اكوسيستم استارت آپى كشور به طور مداوم محتوای منتشر شده در كانال شب نامه را پیگیری می‌کردند و با ادمین این کانال «عرشیا کاظم‌زاده» به طور مستمر مکالمه می‌کردند، درحالیکه از توليد مستند «شب نامه» باخبر نبودند.

 


جاسوسى نوين در كشور موضوع اصلى مستند «شب نامه»، جدیدترین تولید مرکز سفیرفیلم است که فعالين اصلى محيط استارت آپى از جمله كارآفرينان، خبرنگاران، دلالان سرمايه‌گذارى در آن حضور دارند.

 


علاقه‌مندان برای اکران این اثر می‌توانند به سامانه اکران سینمامارکت به نشانی ekran.cinemamarket.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها