ابراهیم کارخانه‌ای گفت: در شرایط فعلی بازار نفت، امکان تولید و فروش نفت به میزان 5 میلیون و 700 هزار بشکه در روز امکان پذیر نیست و آقای کاردر نسبت به تصمیم‌گیری خود تجدید نظر کند.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۲۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷

 ابراهیم کارخانه‌ای نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در شرایط فعلی بازار نفت، امکان تولید و فروش نفت به میزان 5 میلیون و 700 هزار بشکه در روز امکان پذیر نیست که آقای کاردر  باید نسبت به تصمیم‌گیری خود تجدید نظر کند.

وی با بیان اینکه آمار نفتی واقعیت ندارد افزود: افزایش میزان تولید نفت امکان پذیر نیست لذا تولید نفت یک مساله مهم است که در حال حاضر نه افزایش آن امکان پذیر است و نه اینکه آماری که ارائه می‌شود واقعیت دارد. در حال حاضر در خلا تولیدی به سر می‌بریم دولت یازدهم می‌خواهد میزان ارزآوری از نفت را که در گذشته پایین آمده بود را افزایش و از این طریق خلا درآمدی حاصله نفت را بپوشاند این در حالی است که آمار ارائه شده واقعیت ندارد.

کارخانه‌ای در خاتمه افزود: قیمت نفت پایین است از اینرو هر گونه تلاش برای افزایش مقدار صادرات نفت منجر می‌شود تا از دولت بخواهیم تا نسبت به عدم صیانت از ذخایر ملی و ارزی کشور به مردم و کارشناسان پاسخگویی کند.

ارسال نظرات