خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی استان قم عنوان کرد

ضرورت تعامل و همفکری با دانشگاه‌ها برای تحقق امنیت پایدار

رئیس پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی استان قم بر ضرورت تعامل و همفکری با دانشگاه‌ها برای تحقق امنیت پایدار تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۹۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جواد قنبری در دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره سخنان مقام معظم رهبری پیرامون قرارگاه فرهنگی، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید قرارگاه جنگ نرم بوده و اساتید فرماندهان جنگ نرم باشند تا با نگاه به افقی مشخص و با دوراندیشی به آموزش همچنان به کار فرهنگی اهتمام داشت. چرا که انقلاب ما یک انقلاب اجتماعی یا اقتصادی نیست و برای توسعه آن به وجود ساختارهایی با بخش‌های فرهنگی مشخص بویژه در دانشگاه‌ها که یک محیط فرهنگی هستند نیاز است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: انقلاب فرهنگی درست هنگامی شکل گرفت که مدت‌ها بود نیروهای انقلاب در درون دانشگاه تلاش می‌کردند تا دانشگاه را به ریل و مسیر آرمان‌های انقلاب ببرند.

وی افزود: ما باید توجه داشته باشیم که ایرانیان نبوغ بالایی دارند و اساتید ما به ویژه در دو دهه‌ گذشته، اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده‌اند که نتیجه‌ آن ورود به برخی عرصه‌‌ها در دنیا‌ مثل علوم هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، شبیه‌سازی، لیزر و اپتیک بوده است.

قنبری با تاکید بر لزوم و اهمیت همکاری پلیس و دانشگاه گفت: با توجه به رشد روزافزون علم، فناوری و پیچیدگی زندگی اجتماعی، بهره گیری از علوم و فنون جدید و روزآمد، امری اجتناب ناپذیر است و تحقق ایجاد امنیت پایدار در جامعه جز با تعامل پلیس و دانشگاه محقق نخواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار