رگزاری یادواره 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل از اصلی‌ترین برنامه‌های این سازمان است که با همکاری سپاه استان انجام خواهد شد و انتظار می رود با همکاری مسئولان استانی بتوانیم در حد مطلوبی این یادواره را برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۹۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور استاندار، معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع)، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و مسئولین نظامی و اداری نیروی انتظامی و ارتش در سالن جلسات شهید باهنر استانداری اردبیل برگزار شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به باسازی گلزار شهدای استان اظهار داشت: اداره کل بنیاد شهید استان مرمت و بازسازی گلزار شهدای آرامستانهای اردبیل را در دستور کار خود قرار داده است که با همکاری شهرداری اردبیل مرحله اول آندر آرامستان علیآباد در حال اجرا است.

علی منصور لکورج در خصوص برنامه ها و فعالیت های انجام یافته اداره کل بنیاد شهید استان چنین بیان داشت: برگزاری برنامه شهدای فاجعه منا، اعزام خانوادههای شهداء به دیدار مقام معظم رهبری، بهرهبرداری از فاز نخست مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار اردبیل برای استفاده خانوادههای شهدا و جانبازان از جمله برنامههای حائزاهمیت این مجموعه است.

وی با اشاره به یادواره بزرگ استان اردبیل خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل از اصلیترین برنامههای این سازمان است که با همکاری سپاه استان انجام خواهد شد و انتظار می رود با همکاری مسئولان استانی بتوانیم در حد مطلوبی این یادواره را برگزار کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده، دستگاههای اجرایی میتوانند 2 درصد از اعتبارات خود را به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هزینه کنند که اقدام به چنین امری تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد داشت و امیدواریم این موضوع از سوی ادارات سطح استان اقدام و عملی شود.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل

ارسال نظرات