خبرهای داغ:
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم:

پروژه تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد در موعد مقرر افتتاح می‌شود/ رفع کامل معارضین تاسیساتی

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: امکان دارد بخش زیرگذر اضافه شده به پروژه شهیدان محمودنژاد کمی آن را دچار تأخیر کند اما تمام توان پیمانکار به کار گرفته شده است تا در موعد مقرر یعنی اردیبهشت‌ماه سال آینده پروژه به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۸۷۶۵۵۹۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا قاری قرآن امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت پیشرفت تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد اظهار کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های شاخص قم است که با سرعت قابل توجهی عملیات اجرایی آن پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به بسته شدن سمت غربی پروژه شهیدان محمود نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باید دال دوربرگردان بخش غربی پروژه اجرا می‌شد با مجوز شورای ترافیک استان مجبور به بستن این بخش شدیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه پروژه تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد و جمهوری به عنوان شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است افزود: در حال حاضر این پروژه 66 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: البته بخش عمده‌ای به مراحل اجرایی پروژه اضافه شد که شامل امتداد زیرگذر بلوار شهیدان محمودنژاد تا زیرگذر بسیج بود.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه شمع‌های بخش اضافه شده به پروژه در حال اجرا است، گفت: از کل پروژه لوله تاسیسات 1200 در پروژه داشتیم که ظرف 40 روز از پروژه خارج شد و معارضین تاسیساتی آب، برق و گاز هم رفع شده و تقریباً پروژه معارض تاسیساتی دیگری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه عرشه پل اصلی پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم قریب به 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: زیرگذر پروژه نیز با وضعیت خوبی در حال پیشرفت است و مجموعاً در بخش سه سطحه پروژه 16 درصد از برنامه زمانبندی جلوتر است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه قرارداد پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم یک ساله بوده است، گفت: امکان دارد بخش زیرگذر اضافه شده به پروژه کمی آن را دچار تأخیر کند اما تمام توان پیمانکار به کار گرفته شده تا در موعد مقرر اردیبهشت سال آینده پروژه به بهره برداری برسد.
ارسال نظرات