فعال عرصه اقتصاد مقاومتی:

اشتغال زایی ۱۲ نفری باپرورش دام سنگین دربندرعباس/ نوآوری درتولید موفقیت بهمراه دارد

فعال عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه در طرح پرورش دام سنگین موجب اشتغال زایی برای پنج نفر شدم ، افزود:به برکات طرح های اقتصاد مقاومتی برای هشت نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۶۷۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛امید پورزارعی، فعال عرصه اقتصاد مقاومتی هرمزگانی در زمینه پرورش دام سنگین با اشاره به فعالیت های کاری خود در عرصه های مختلف گفت:به مدت دو سال به عنوان سرباز معلم در روستا خدمت کردم سپس به مدت پنج سال به عنوان نیروی پیمانی در نیروی انتظامی فعالیت داشتم که به دلیل حقوق کم وارد تولید در و پنجرهupvcو درهای ضد سرقت شدم.

وی اظهار کرد:با حمایت های همسر و یکی از دوستانم  تسهیلات 22 میلیون تومان بسیج سازندگی استان هرمزگان را دریافت کردم وارد عرصه پرورش دام سنگین شدیم.

زارعی  با بیان اینکه در طرح پرورش دام سنگین و فعالیت تولیدی موجب اشتغال زایی برای پنج نفر شدم ، افزود:به برکات طرح های اقتصاد مقاومتی برای هشت  نفر نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد شد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر 60 راس گوساله پرورش می‌دهم که مدت پرورش هر یک از 8 ماه تا یک سال می‌باشدلذا استفاده از نیروی کار بار تجربه و نوآوری در عرصه تولید موجب موفقیت در کارمان شد.

این جهادگر اقتصادی با  اشاره به طرح ابتکاری خود در زمینه پرورش دام سنگین بیان کرد: استفاده از بسته های مکمل غذایی برای دام شامل یونجه، ذرت، نان خشک، کاه و سبوس نقش بسیار موثری در پیشرفت و رشد دام دارد که با این روش  حدود 35 تا 40 میلیون تومان درآمد خالص از پرورش دام سنگین عایدم می شود.
ارسال نظرات