مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

پیروزی های استراتژیک ایران دلیل به شماره افتادن نفس های استکبار است

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به جنایات و دسیسه های استکبار جهانی افزود: امروز شاهد ان هستیم که علی رغم همه این توطئه ها انقلاب اسلامی ایران در اوج پیروزی استراتژیک خود قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۶۵۶۹۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سید حسین راسخی مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در جمع مسئولین تشکل های دانشجویی و اعضای کمیته دانشجویی استکبار ستیزی 13 ابان اظهار داشت: علی رغم همه ظلم ها و دسیسه های استکبار جهانی، امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج پیروزی استراتژیک در جهان قرار دارد؛ اما عده ای در داخل غافل از نقش تعیین کننده ایران به دنبال سازش با دشمنان هستند و به شماره افتادن نفس های استکبار را نمی بینند.
راسخی با اشاره به پیش بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اسرائیل 25 سال اینده را نخواهید دید تصریح کرد: امروز نظام سلطه و در راس ان امریکا و متحدان منطقه ای اش در اوج ضعف و حقارت هستند و دموکراسی فریبنده غرب و امریکا به پایان عمر خود نزدیک میشوند.
وی با بیان این این نکته که در این سالها دشمنان ما تمام توان خود را برای جلوگیری از پیشرفت و جهانی شدن انقلاب به کار گرفته اند و از هیچ ظلم و فتنه ای دریغ نکرند تصریح کرد:امریکا با سه منظومه سیاسی، رسانه ای و دینی سعی در مهار انقلاب دارد.
راسخی ادامه داد: دشمن ما در حوزه دینی با اسلام سازی و حمایت از وهابیت خبیث با محوریت عربستان، در منظومه رسانه ای با حمایت های مالی از رسانه هایی نظیر الجزیره و العربیه و در حوزه سیاست با فتنه انگیزی و دخالت در امور سیاسی کشور های منطقه تلاش میکند تا مانع پیشرفت جریان حق شود و حرکت انقلاب را متوقف کند.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد تاکید کرد: با وجود همه این توطئه ها شاهد ان هستیم که توجه مردم ازادی خواه جهان به شعار ها و مفاهیم انقلاب اسلامی بیشتر شده، اسلام ناب محمدی در حال گشترش است و امریکا به عنوان نماد استکبار جهانی روز به روز در چشم مردم دنیا منفورتر میشود.
وی در انتها خطاب به حاضرین بیان داشت: با توجه به نزدیک بودن دهه استکبار ستیزی لازم است تا بار دیگر در دانشگاها به طور جدی تر جنایات امریکا را بازخوانی کنیم و به تبیین ضرورت استکبار ستیزی بپردازیم
ارسال نظرات
آخرین اخبار