استان سمنان

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر آبان ماه در گرمسار

همایش امر به معروف و نهی از منکر ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی در گرمساراستان سمنان و در تاریخ ۱۱ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۱۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین" سیدعلی مهدوی‌نژاد" در جلسه هماهنگی این همایش که با حضور اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و در سپاه ناحیه گرمساراستان سمنان برگزار شد، اظهارداشت: همایش امر به معروف و نهی از منکرویژه دانشجویان و دانش‌آموزان گرمساری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری همایش‌هایی از این دست گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه بزرگ و از فروع ده‌گانه دین مبین اسلام هستند که ضرورت دارد همه این فریضه الهی را به جا بیاورند.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمسارگفت: اجرای امربه معروف و نهی از منکر زمانی اثر گذار است که به روش مناسب صورت گیرد. این همایش‌ها نباید به صورت تشریفاتی برگزار شود بلکه باید تلاش شود بعد از اجرای این همایش‌ها برنامه‌های آن عملیاتی شود.
وی با اشاره به فلسفه قیام عاشورا گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز برای احیای این دو فریضه الهی قیام کردند.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گرمساراز برگزاری این همایش در ۱۱ آبان‌ماه امسال خبر داد و گفت: این همایش به همت ستاد احیای امر به معروف گرمسار و به میزبانی دانشگاه آزاد این شهر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی این شهرستان برای برگزاری این همایش خبر داد.
ارسال نظرات