آذربایجان غربی - فرمانده حوزه ۲۳ امامزاده سپاه ارومیه :
فرمانده حوزه ۲۳ امامزاده سپاه ارومیه : بسیج به دورازسلایق شخصی و گروهی از نظام دفاع می کند ومی تواند موجب تقویت صمیمیت، وحدت، همدلی و وفاق بین سایر جریان های سیاسی در چارچوب نظام شود.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۲۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مراسم معرفی فرمانده جدید پایگاه شهدای مک آباد از توابع استان آذربایجان غربی با حضور بسیجیان جدیدالورود برگزار شد.

در این مراسم سرگرد پاسدار" نعمت درستی" حوزه ۲۳ امامزاده سپاه ارومیه طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئول بسیج مساجد و محلات ، اهالی روستا، هیئت امناءمسجد ، دهیاری و شورای روستا در جهت ایجاد پایگاه در روستا گفت: ماموریت اصلی پایگاه ها درعصرحاضرمقابله با توطئه های دشمنان اسلام در عرصه جنگ نرم است و می بایست اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی به قشر جوان و نوجوان تبیین شود.

وی در ادامه  افزود : نهاد مقدس بسیج در هر کجا که وجود دارد باید با قوت و به دوراز سلایق شخصی و گروهی ازنظام دفاع کند . بسیج می تواند موجب تقویت صمیمیت، وحدت، همدلی و وفاق بین سایر جریان های سیاسی در چارچوب نظام شود .

لازم به ذکر است: برادربسیجی " آیدین ولی زاده " بعنوان فرمانده پایگاه شهدای مک آباد شهرستان ارومیه معرفی شد و کلیه بسیجیان جدید میثاق نامه را قرائت کردند.

تصاویر کامل خبر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات