استاد دانشگاه در جمع کارکنان بسیج دانشجویی:

جهاد کبیر در گرو حضور انقلابی در همه عرصه هاست

کارشناس مسایل سیاسی اصلی ترین هدف دشمن را نفوذ در جمهوری اسلامی دانست و گفت: جهاد کبیر با حضور فعال و انقلابی در تمام عرصه ها امکانپذیر است.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۲۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرت افزایی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

فریدون طاهری، در این نشست اصلی ترین هدف دشمن را نفوذ در جمهوری اسلامی دانست و گفت: هدف دشمن تغییر در باورها و رفتارهای مردم و مسئولین و ایجاد اختلاف در بین آنهاست و حرکات و تلاشهای دشمن نیز در زمینه نفوذ در همین محور خلاصه می گردد.

این استاد دانشگاه با اشاره به تلاش دشمن در جهت منحرف کردن ملت و مسئولین از مسیر انقلاب ادامه داد: در طول تاریخ بسیاری از افراد بوده اند که با وجود تمام قابلیت ها و ظرفیت ها و همراهی طولانی مدت با اسلام و انقلاب و خدمات ارزنده، از قطار انقلاب و اسلام جا ماندند و این مسئله گاهاً به جهت هیمنه ای است که دشمن ایجاد می کند.

طاهری در ادامه به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اصلی ترین راهبرد انقلاب اسلامی که حضرت آقا مطرح نموده اند تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است.

جهاد کبیر، آخرین محور سخنان این کارشناس سیاسی بود، که در این زمینه خاطر نشان کرد: جهاد کبیر با حضور فعال و انقلابی در تمام عرصه ها امکانپذیر است.

وی، تأکید کرد: لازمه ی تحقق جهاد کبیر، داشتن یک منظومه فکری منسجم و مشخص است و در این راستا باید چراغ حرکت همه، هدایتگری های مقام معظم رهبری باشد.

ارسال نظرات