نمایشگاه بزرگ واقعۀ کربلا در محل امامزاده سید طاهر حسینی(ع) شهرستان بردسکن در تمامی ایام ماههای محرم و صفر برای بازدیدکنندگان باز است.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۳۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نمایشگاه بزرگ واقعۀ کربلا «از کعبه تا کربلا و از کربلا تا توس» به همت محمد علی اکبری ثانی و تعدادی از مردم خیر اندیش روستای سیف آباد و شهرستان برای دومین سال متوالی در شهرستان بردسکن برگزار شد.

 محمد علی اکبری ثانی سرپرست نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: این نمایشگاه سال گذشته در روستای سیف آباد و هم اکنون در محل امامزاده سید طاهر حسینی(ع) بردسکن برپا شده است و بازدیدکنندگان می توانند در تمامی ایام ماه محرم و صفر از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی بیان داشت: برپایی این نمایشگاه در سال گذشته مدت دوماه زمان برد اما امسال با توجه به دیوارهای بتونی پیش ساخته مدت ۲۷ روز طول کشید و مبلغ ۲۰ الی ۲۵ میلیون به صورت شخصی هزینه شده که مردم خیراندیش در تأمین این هزینه ها ما را یاری می کنند.

 سرپرست نمایشگاه ابراز کرد: هدف، ایجاد شور و نشاط حسینی در بین جوانان و نوجوانان و به تصویر کشیدن زندگی ائمه معصومین(ع) و روشن شدن مطالب بیشتر در ذهنیت نسل آیندۀ کشورمان درمورد اهل بیت حضرت محمد مصطفی(ص) می باشد.

وی افزود: صحنه هایی از روز عاشورا، میدان قتلگاه، خرابۀ شام، بهشت و جهنم، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) و سایر به تصویر کشیده شده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها