خبرهای داغ:
در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی اردوهای راهیان نور دانش آموزی مطرح شد:

اعزام 650 دانش آموز پسر دزفولی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

طی روزهای 16 و 17 آبان ماه سال جاری، 650 دانش آموز پسر دزفولی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۶۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول، سرپرست آموزش و پرورش دزفول در نشست ستاد هماهنگیو پشتیبانی اردوهای راهیان نور دانش آموزی که ظهر امروز دوشنبه بیست و ششم مهرماه 95 در محل سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عوامل اجراییاردوهایراهیان نور دانش آموزی دختر که چندی پیش صورت پذیرفته شده بود، گفت:اردوهایراهیان نور دانش آموزی در افزایش و بالا بردن روحیه معنوی دانش آموزان تأثیر بسزایی دارد.

«عبدالمحمد جرجانی» حضور در یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی را باعث تغییر و تحول درونی بسیاری از نوجوانان و جواناندانست وبا مثبت ارزیابی‌کردن اعزاماردوهای راهیان نوردانش‌آموزی به مناطق عملیاتی،خواستار تقویت آن شد.

وی ادامه داد:دانش‌آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی با بسیاری از حقایق و واقعیت‌های دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول نیز در این نشست از اعزام 650 نفر از دانش آموزان پسر دزفولی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.

ستوانیکم پاسدار «رضا صائمی نیا» افزود: طی روزهای 16 و 17 آبان ماه سال جاری، 650 نفر از دانش آموزانپسر مدارس متوسطه دوره دوم دزفولبه مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند که از این تعداد قریب به 200 نفر از آنان مربوط به دانش آموزان بخش سردشت از توابع شهرستان دزفول خواهد بود که در مجموع 18 دستگاه اتوبوس مسئولیتجابجایی دانش آموزان به سرزمین نور را بر عهده خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها