واکنش شرفی به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مجلس در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت گفت: به نظرم اگر آقای دکتر هاشمی به حوزه مدیریتی وزارت خانه خود بپردازد قطعا موفق تر خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۸۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات توهین آمیز وزیر بهداشت مبنی بر اینکه" خداپدر آقای روحانی را بیامرزد که زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد و امیدوارم ائمه جمعه زحمت روانپزشکان را زیاد نکنند" گفت: به نظرم اگر آقای دکتر هاشمی به حوزه مدیریتی وزارت خانه خود بپردازد قطعا موفق تر خواهد بود.

وی افزود: وزیر بهداشت می خواهد یک نظر قطعی دهد و نظر خود را تام بداند ما در جامعه در حوزه های مختلف متخصصینی داریم که نظرات خاص خود را دارند اگر قرار شود کسی تمام و کمال راجع به موضوعی صحبت کند و دیگران هیچ اظهار نظری نکند جامعه بسته و خشکی خواهیم داشت.

شرفی خاطر نشان کرد: در حال حاضر موضوعات مدیریتی دامنگیر همه وزارت خانه ها مخصوصاً وزارت بهداشت و درمان شده است. با نوع حقوق و دستمزدی که وزارت بهداشت برای جامعه پزشکان در نظر گرفته بسیاری از منتقدان را هم به سخن واداشته است؛ کار ایشان به لحاظ مدیریتی خالی از راندمان نتیجه بخش بوده و نتوانسته راهکاری برای خروج از چالش های درمانی ارائه دهد.

این نماینده مجلس در خاتمه بیان داشت: اگر صحبت های وزیر بهداشت درخصوص مشکل درمانی اپیدمی در وضع روحی و روانی مردم علمی بوده تکیه بر علم زده اما اگر این اطلاعات دقیق نیست و اعمال نظرهای سیاسی هم کرده باید بگویم از ایشان فهمیده تر، با کمال تر و جامعه شناس تر هم زیاد هست.

ارسال نظرات