فائزه هاشمی دختر پرحاشیه رئیس تشخیص مصلحت نظام در گفت و گویی تلویحا و البته با استدلال، دولت روحانی را فاقد جایگاه اجتماعی مستقل در میان مردم دانسته است.
کد خبر: ۸۷۶۵۷۹۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
فائزه هاشمی دختر پرحاشیه رئیس تشخیص مصلحت نظام در گفت و گویی تلویحا و البته با استدلال، دولت روحانی را فاقد جایگاه اجتماعی در میان مردم دانسته است.
 
دختر فتنه گر هاشمی رفسجانی می گوید: دولت به سمت محافظه‌كاران گردش نمي‌كند اما محافظه‌كار مي‌شود. شما به دو انتخابات آخر توجه كنيد. اين بدنه اصلاح‌طلب است كه باعث خلق اين پيروزي شده است، اصلاح‌طلبان نيابد با طرح مطالبات زياد و خارج عرف اتحاد خود را از دست بدهند. دليل پيروزي‌هاي اخير اصلاح‌طلبان هماهنگي و وحدت آنهاست. شوراي عالي سیاستگذاري اصلاح‌طلبان بايد حركت واحد انجام دهد.
 
البته فائزه‌هاشمي به صراحت تاكيد مي‌كند كه«طبيعي است كه ما به دنبال روحاني باشيم اما گزينه ناچاري ما نيست، اصلاح‌طلبان از روحاني دفاع استراتژيك مي‌كنند و منطقي دارند. در پشت اين دفاع اصلاح طلبان از روحاني انتظاراتي دارند. پايگاه راي روحاني اصلاح‌طلبان است و روحاني بايد به نگاه، انتظار و تقاضاي اصلاح‌طلبان در امور مختلف در آزادي‌ها در امور زنان و غيره توجه كند.»
ارسال نظرات