خبرهای داغ:
مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین‌ بن‌ موسی‌ الکاظم(ع) طبس گفت: فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب، کتابخوانی و مطالعه، طرح «تحفه دانایی» را اجرا می نماید.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۰۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حمزه سپهریان در خصوص اجرای طرح «تحفه دانایی» توسط فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس اظهار داشت: فضاهای مجازی در آگاهی بخشی به مردم و جایگاه و نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه علمی جامعه، نقش بسیار موثری دارند.


وی تصریح کرد: در این راستا قرار است بر اساس هماهنگی بعمل آمده با خبرنگاران و اصحاب رسانه، در آغاز هر هفته یک عنوان کتاب یا نرم افزار از منابع موجود در فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به همراه مشخصات و گزیده کتاب یا نرم افزار در فضاهای مجازی معرفی گردد.


مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) طبس گفت: علاقمندان در صورت تمایل به مطالعه کتاب و استفاده نرم افزار مد نظر بایستی به این مجموعه فرهنگی مراجعه نمایند.


سپهریان ادامه داد: این موسسه در راستای ترویج باورهای دینی و عشق ولایت و امامت در قلوب زائران و مجاوران، در شش ماهه نخست سال جاری بیش از یک هزار برنامه فرهنگی در حوزه‌های دین و معارف اسلامی، نماز، قرآن، دعا و نیایش، فرهنگ، هنر، ادب و ورزش برگزار کرده است.


وی اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر به صورت متمرکز با حضور بیش از 40 هزار نمازگزار، گرامیداشت ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع)، برپایی جلسات قرائت قرآن همراه با تفسیر آیات در ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم لیالی پر فضیلت قدر، ویژه برنامه‌های دهه کرامت رضوی، دعای پرفیض عرفه، برگزاری دعای ندبه کشوری و جلسات سخنرانی را از جمله مهم ترین برنامه‌هایی عنوان کرد که از ابتدای سال جاری در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) اجرا شده است.

مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) طبس با بیان اینکه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) در طول سال مورد بازدید شخصیت‌های برجسته کشوری و هزاران زائر و مجاور قرار می‌گیرد، عنوان کرد: ما تلاش می کنیم در راستای تعالی مفاهیم والای اسلامی و معرفی بیشتر شخصیت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و شهید مدرس(ره)، خدمات رفاهی و فرهنگی مناسب را در شأن زائران و مجاوران ارائه کنیم.
 
 
سپهریان با اشاره به اجرای سالانه 2 هزار برنامه فرهنگی در موسسه یادآور شد: خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی گسترده ای با ایجاد فضاهای مناسب به منظور خدمات رسانی به زائرین و مجاورین حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها