مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت:نقش آموزش و پرورش در گفتمان سازی پدافند غیر عامل در ابعاد فرهنگی بسیار مهم و تعیین کننده است
کد خبر: ۸۷۶۵۸۵۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،کریمی فر  با تبریک هفته پدافند غیر عامل بر نقش ارزنده آموزش و پرورش در نهادینه کردن و فرهنگ سازی اثرات پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت : نقش آموزش و پرورش در گفتمان سازی پدافند غیر عامل در ابعاد فرهنگی بسیار مهم و تعیین کننده است . 
دکتر گودرز کریمی فر پدافندغیرعامل را کم هزینه ترین شیوه دفاعی در برابر تهدیدات دشمنان برشمردو افزود : ضرورت دارد تا توان سخت افزاری و نرم افزاری کشوررادربرابر دشمنان افزایش داد
وی دانش آموزان را مهمترین سرمایه های کشور برشمرد و افزود : جامعه‌ بدون جوان معنایی ندارد ، زیرا  جوانان افتخارآفرینان امروز و فردای  جامعه ما هستندومحفوظ نگه داشتن آنها  در برابر تهدیدات و حملات نرم فرهنگی دشمن به عنوان یک اصل در پدافند غیرعامل فرهنگی مطرح است.
وی در ادامه به گسترش فضاهای ارتباطی مجازی اشاره کرد و افزود : مدیریت این فضا ها به دلیل سرعت و گستردگی که دارند از جمله مواردی است که باید دستگاه تعلیم و تربیت به آن توجه نماید . کریمی فر در پایان سخنان خود افزود : آموزش و پرورش در ابعاد فرهنگی تلاش می کند تا اهداف فرهنگی پدافند غیر عامل را با استفاده از تمام ظرفیت ها محقق سازد .
ارسال نظرات