بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با همکاری معاونت بهداشت و درمان این استان جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی یک بیمارستان صحرایی مجهز در کربلا برپا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۸۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، نشست هماهنگی ستاد بهداشت و درمان اربعین استان هرمزگان با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، معاون بهداشت و درمان سپاه امام سجاد(ع)، معاونین درمان، بهداشت، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همچنین مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان برگزار شد.


در ابتدای این جلسه حجت الاسلام تقوی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی وظیفه ملی و دینی ما است، گفت: ما در کنار دیگر دستگاهها، نهادها و ارگان‌ها برای ارائه شایسته خدمات به زائران اربعین حسینی نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با دارا بودن آمادگی مناسب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، در حال برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های خود در این زمینه است و ما معتقد هستیم که علاوه بر این باید با همفکری و همکاری تمهیدات لازم اندیشیده شود تا ارائه خدمات به حجم انبوه زائران به بهترین وجه ممکن انجام شود.

تقوی، در ادامه افزود: همچنین با این روش مشکلات و موانع فراروی زائران در عرصه بهداشت و درمان را رفع کنیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خدمت به زائران اربعین حسینی را افتخاری برای دانشگاه علوم پزشکی و استان هرمزگان عنوان کرد و گفت: تردد زوار اربعین حسینی از استان نیازمند همکاری، تعامل و به کارگیری برنامه منسجم و هماهنگ و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب است.

در ادامه این نشست نیز  بیژنی، معاون بهداشت و درمان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با شاره به اینکه با همکاری مسئولان استانی هیچگونه مشکل و مانعی در راه خدمات رسانی به زائران در بخش بهداشت و درمان را شاهد نخواهیم بود، ابراز کرد: بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) با همکاری معاونت بهداشت و درمان یک بیمارستان صحرایی مجهز در کربلا جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی برپا خواهد کرد.

 

ارسال نظرات