هدایت الله خادمی در گفت و گو با «بسیج»:
نماینده مردم ایذه در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور گفت: اگر در کشور امنیت وجود دارد و داعش نتوانسته به ایران حتی یک تیر شلیک کند، به خاطر نیروهای امنیتی و سربازان گمنام است.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۴۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه «فقط چهار نفر نیروی امنیتی نمی‌توانند مورد اعتماد باشند، جوانان، تجار و بازرگانان ما مورد اعتماد هستند» تصریح کرد: اگر در کشور امنیت وجود دارد و داعش نتوانسته به ایران حتی یک تیر شلیک کند، به خاطر نیروهای امنیتی و سربازان گمنام است.

خادمی در ادامه با تاکید بر لزوم وجود امنیت در کشور بیان داشت: شاهد هستیم که نیروهای امنیتی ما با گمنام بودن چه اقداماتی را انجام دادند و ای کاش چنین تیم‎هایی را نیز در اقتصاد و صنعت دولت نیزداشته باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خاتمه با اشاره به تغییرسه وزیر در کابینه دولت یازدهم عنوان کرد: این اتفاق یک تاکتیک سیاسی  است که هیچ مشکلی را از مردم حل نمی‎کند چرا که مشکل ما در بخش وزرای اقتصادی است که کشور را به رکود کشاندند وهیچ گونه طرح یا پیشنهادی برای خروج از این رکود وحشتناک ندادند.
ارسال نظرات