همزمان با روز روستا و با حمایت صندوق توسعه کارافرینی امید خلخال دو طرح پرورش ماهی و اتاق رنگ فلزی و کوره ای با تسهیلات 125 میلیون تومان در خلخال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۴۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، همزمان با روز گرامیداشت روز روستا با حضور مسئولین شهرستان خلخال دو طرح پرورش ماهی در روستای اندبیل و و اتاق رنگ کوره ای فلزات با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت صندوق توسعه کارآفرینی امید خلخال با تسهیلات پرداخت شده 125 میلیون تومانی به بهره برداری رسید.

طرح پرورش ماهی سرد آبی در پایین دسته چشمه تفرجگاه اندبیل قرا رگرفته و با تولید سالانه 5 تا 7 تن ماهی قزل آلای رنگین کمان واشتغالزایی دو نفر را به همراه داشته در روستای اندبیل مورد بهره برداری قرار گرفت و طرح رنگ کوره فلزات که برای اولین بار در شهرستان خلخال در روستای خوجین خلخال با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی سه نفر به راه افتاده است.

با راه اندازی این واحد اتاق رنگ کوره ای مشکلات بیش از 20 واحد تولید کابیت و صنایع فلزی و آشپزخانه که مجبور بودند بعد از ساخت لوازم برای رنگ آنها را به استان گیلان واردبیل انتقال و پس از رنگ و زحمات زیاد آنها را به شهرستان برای فروش برگردانند حل شد. این اتاق رنگ کوره ای اولین اتاق رنگ فلزی در شهرستان خلخال است.


ارسال نظرات