فرمانده سپاه خلخال از افتتاح بزرگترین واحد تولید و پرورش کاکتوس و گل های زینتی برای اولین بار در استان اردبیل در شهرستان خلخال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۴۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، امام جمعه شهرستان خلخال و فرمانده سپاه ناحیه خلخال از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال بازدید کردند.

دراین بازدید سرهنگ مصطفی کریمی از بهره برداری و افتتاح اولین واحد گلخانه ای بزرگ استان اردبیل در زمینه تولید و پرورش انواع کاکتوس برای اولین در استان اردبیل خبر داد.

کریمی گفت: این واحد تولید و پرورش کاکتوس که به دست یک جوان خلاق از شهرستان خلخال انجام شده با حمایت بسیج سازندگی و پرداخت 50 میلیون تومان تسهیلات از محل اقتصاد مقاومتی در جاده خلخال به اردبیل در خروجی روستای علی آباد راه اندازی شده که با کوشش و تلاش سرمایه گذار بخش خصوصی این طرح یکی از طرح های موفق شهرستان خلخال در زمینه تولید محصولات گلخانه ای است.

مسئولین شهرستان خلخال همچنین از طرح اقتصاد مقاومتی تولید لبنیات خلخال در شهرک آزادگان خلخال نیز بازدید کردند.

طرح تولید لبنیات ارگانیک کیان خلخال که با دریافت تسهیلات 25 میلیون تومان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال راه اندازی شده 5 نفر اشتغالزایی خانوادگی دارد و 5 جوان در یک خانواده مشغول تولید محصولات لبنی از جمله ، ماست ، کره ، سرشیر، دوغ و پنیر و عرضه آن در سطح استان های همجوار هستند.



ارسال نظرات