جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود

برنامه های بسیج دانش آموزی در راستای بصیرت و معرفت افزایی و تربیت نسلی انقلابی است

سرهنگ پاسدار یارمحمدی در همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: برنامه های بسیج دانش آموزی در راستای بصیرت و معرفت افزایی و تربیت نسل آینده ای است که انقلابی و مدافع اسلام و ارزش های ناب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۶۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شاهرود که در آستانه هفته بسیج دانش آموزی در سالن همایش های کانون ملی شهید بهشتی برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به اهمیت نسل نوجوان و جوان جامعه و توجه به آنها اظهار کرد: بسیج که برگرفته از متن جامعه و مردم است در اقشار مختلف جامعه حضور دارد و بسیج دانش آموزی در قشر دانش آموزی دارای نقش مهم و پایه ای است.

وی افزود: تهدیدات نرم دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی بر روی نسل نوجوان و جوان جامعه بوده است و این قشر نیز از ابتدا در معرکه های مختلف انقلاب اسلامی در برابر دشمن حضور داشته اند و تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز گواه بصیرت و آگاهی این نسل است.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اثرگذار و مهم و ساختارساز بدنه فعال جامعه است و باید مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

جانشین سپاه شاهرود با بیان اینکه تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی با توجه به منویات رهبر انقلاب نیاز به سرمایه گذاری و توجه دارد بیان کرد: بسیج دانش آموزی برای کادرسازی برای نظام اسلامی دارای اهمیت است و باید با برنامه های هدفمند و اثرگذار در این زمینه توجه کرد.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان و هدفگذاری آنها روی دانش آموزان گفت: امروز هدف دشمنان آینده انقلاب است و باید روی آینده سازان برنامه ریزی کنند و تهدیدات نرم ما امروز نسل نوجوان و جوان را با ابزار رسانه و ارتباط جمعی و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هدف قرار داده است.

یارمحمدی تاکید کرد: بسیج دانش آموزی به کمک آموزش و پرورش برای مقابله با جنگ نرم دشمن به میدان آمده و برنامه های بسیج دانش آموزی در راستای بصیرت و معرفت افزایی و تربیت نسل آینده ای است که انقلابی و مدافع اسلام و ارزش های ناب اسلامی است.

وی افزود: باید تعامل و همکاری بین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن و پرورش نسلی انقلابی بیشتر و بیشتر شود و در کنار علم و دانش معرفت و بصیرت نیز به دانش آموزان تزریق شود تا در برابر تهدیدات دشمنان ایمن باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار