خبرهای داغ:
یکی از وعاظ تبریز در دیدار بسیجیان پایگاه عاشقان شهادت سپاه ولایت تبریز با خانواده شهید علی اکبر نانوائی گفت: امروز اگر عزت و امنیتی داریم همه را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۶۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کیانی افزود: شهدا و ایثارگران با لبیک گفتن به امام خود و دل کندن از تعلقات دنیوی عزت و امنیت برای مملکت ما هدیه آورده اند که امروز با وجود دشمنان قسم خورده و تا دندان مسلح کسی جرات نگاه چپ به کشور عزیزمان را ندارد.

وی ادامه داد: اگر مستکبرین جهان و در راس همه آن ها امریکا جنایتکار بتواند به کشور ما حمله می کند ولی تجربه تلخ آن ها در مقابله با ایران اسلامی در طول چندین دهه گذشته موجب می شود هیچگاه چنین غلط و جسارتی را نکنند که البته همه این ها با لطف الهی و درایت رهبر انقلاب و رشادتهای شهدا و ایثارگران به وجود آمده است.

شهید علی اکبر نانوائی متولد 1341 در تبریز هستند 24فروردین سال 66طی درگیری با دشمن در منطقه شرهانی به فیض شهادت نائل آمده است که متن زیر فرازی از وصیتنامه این شهید است؛

با نام خدا وصیتنامه خود را در حین انجام وظیفه می نویسم. من از وقتی به سپاه قدم گذاشتم تنها آرزویم شهادت بود. بلی شهادت! چقدر معنی شیرینی دارد پیوستن به بهشتی ها و رجائی ها و با هنر ها....

من یک توصیه به برادران پاسدار خود و دیگر برادران داشتم و آن این است که تا محو و نابودی دشمنان اسلام با رهبری پیامبر گونه امام خمینی و تا پیوستن انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی(عج) به مبارزه خود ادامه داده و در صدور انقلاب به جهان کوشا باشند.

از پدر و مادر خود خواهش می کنم که در شهادت فرزندشان هیچ ناراحت نباشند و در ضمن ببخشید که فرزند خوبی برایتان نبودم.


ارسال نظرات