کسب 8 مقام برتر توسط نخبگان قرآنی خراسان رضوی در مسابقات قرآن کریم اوقاف

نخبگان قرآنی خراسان رضوی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف 8 مقام برتر کسب کردند.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۷۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جعفر حسینی اظهار داشت: روز گذشته مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آقایان با معرفی نفرات برتر در استان گیلان به کار خود پایان داد.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی با بیان اینکه در بخش آقایان 34 متسابق به این مسابقات اعزام شد، افزود: در این مسابقات 8 نماینده شایسته خراسان رضوی توانستند مقام های برتر این مسابقات را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: در رشته قرائت حامد علیزاده و امیر لعل اول رتبه ممتاز این مسابقات را کسب کردند.

حسینی اظهار کرد: در رشته حفظ کل رضا گلشاهی رتبه ممتاز، حجت الاسلام محمدرضا محمدی نیا،محمدرضا جاهدی نیا رتبه عالی این مسابقات را ازآن خود کردند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف استان با اشاره به اینکه مسابقات بخش آقایان از 25 لغایت یکم آبان ماه برگزار شد، گفت: احسان محمدی و سیدحجت ترحمی به ترتیب رتبه های ممتاز و عالی این مسابقات در رشته ترتیل را بدست آوردند.

وی افزود: حمزه یزدانی فر در رشته ابتهال موفق به کسب مقام پنجمی این مسابقات شد و در طرف ستاد برگزاری این مسابقات تقدیر شد.

حسینی گفت: مراسم استقبال از نمایندگان شایسته این مسابقات امشب با حضور مسوولان اوقاف استان در محل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار می شود.

گفتنی است مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور از 25 مهر لغایت 6 آبان در مجمتع فرهنگی، تفریحی زیبا کنار استان گیلان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها