خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: بسیج دانش‌آموزی باید برخوردار از دانش‌آموزانی دین‌دار، پایبند به ارزش‌ها، ولایت‌مدار، عدالت‌خواه، شجاع، آرمانگرا، آشنا به فناوری اطلاعات و الگویی برای همه همسالان خود باشند.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۷۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین،در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار کرد: طبق مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی در سال 1375 روز 8آبان ماه به نام روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شد.

وی اضافه کرد: 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جانوسی (سفارت امریکا) به دست دانشجویان خط امام(ره) بوده که به روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

این مسئول ضمن بیان 7 الی 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: بیش از 120عنوان برنامه‌های متعدد برای این هفته در نظر گرفته شده است که به صورت روزشمار مطرح خواهند شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تبیین کرد: شعار "مدرسه انقلابی، دانش‌آموز انقلابی" به عنوان شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال انتخاب شده است.

ابراهیمی ضمن بیان جایگاه بسیج دانش‌آموزی در چشم‌انداز 20ساله کشور، تشریح کرد: بسیج دانش‌آموزی باید برخوردار از دانش‌آموزانی دین‌دار، پایبند به ارزش‌ها، ولایت‌مدار، عدالت‌خواه، شجاع، آرمانگرا، آشنا به فناوری اطلاعات و الگویی برای همه همسالان خود باشند.

وی اضافه کرد: برخورداری سازمان بسیج دانش‌آموزی از سازمانی قانونمند، منسجم و منعطف در تمامی مقاطع آموزشی از دیگر چشم اندازهای این سازمان برای 20سال آینده است.

این مسئول در خصوص دیگر اهداف این سازمان برای 20سال آینده اذعان کرد: انتظار می‌رود این سازمان بتواند از تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خود برای حضور گسترده در عرصه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، امدادی، اجتماعی و سازندگی استفاده نماید.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تشکیل بخشی از ارتش 20میلیونی بسیج را از رسالات سازمان بسیج دانش‌آموزی دانسته و اظهار کرد: تقویت روحیه همیاری، مسئولیت پذیری و سیانت از جامعه از وظلیف این سازمان می‌باشد.

ابراهیمی ادامه داد: ارتقا و تعمیق بینش و معرفت دینی و بصیرت سیاسی در میان دانشجویان بسیجی و اهتمام به تربیت دانش‌آموزان منطبق با الگوهای اسلامی از دیگر رسالات سازمان بسیج در زمان حال می‌باشد.

وی راهبرد بسیج خصوصا در دو سال اخیر را راهبرد دانش‌آموز محوری عنوان کرد و گفت: بسیج، دانش آموزان را پرچمداران این نظام و آینده‌سازان کشور می‌داند و برای رسیدن به این منظور و برای کادرسازی آینده انقلاب اسلامی تلاش می‌کند تا نیروهای انقلابی تربیت شوند.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های تربیتی، علمی، فرهنگی، ورزشی و فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی به منظور تحقق راهبرد دانش‌آموز محوری به عنوان آینده‌سازان کشور برگزار می‌گردد.

1102/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها