خبرهای داغ:
کریمی در همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: تعلیم و تربیت دو بال برای رسیدن به تعالی و رشد دانش آموزان است که باید هر دو مورد در نظر گرفته شده و با برنامه ریزی اجرا شود.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۸۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا کریمی در همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی حوزه های ایمان و کوثر که در سالن همایش های کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و ایام ماه محرم با بیان اینکه بسیج دانش آموزی یکی از تشکل های فعال در مدارس است اظهار کرد: بسیج دانش آموزی با برنامه های مختلفی که در سطح مدارس اجرا می کند از تشکل های فعال و اثرگذار در آموزش و پرورش است.

وی افزود: توجه به معرفت و بصیرت در کنار تعلیم دانش آموزان از اهداف آموزش و پرورش است و با حضور تشکل هایی چون بسیج می توان تربیت را در دانش آموزان با برنامه و هدفمند دنبال نمود.

کریمی با اشاره به حلقه های صالحین در مدارس و حضور روحانیون فعال و مشتاق در این عرصه بیان کرد: دشمن در جنگ نرم هدفگذاری کرده تا نسل نوجوان ما را به سمت آنچه خود می خواهد با ابزار روز جلب کند و باید در برابر این توطئه ما نیز مقابله نماییم و ترویج فرهنگ و ارزش های اسلام ناب و پاسخ به شبهات دانش آموزان می تواند اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و تربیتی و بصیرتی و معرفتی در مدارس اجرا می شود که بسیج به عنوان یک بازوی مستحکم در این امر بسیار اثرگذار است و باید تلاش کنیم تا با تعامل و همکاری بیشتر بتوانیم نقش خود را در امر تربیت دانش آموزان ایفا کنیم.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا تعلیم و تربیت را در راستای هم انجام دهیم گفت: تعلیم و تربیت دو بال برای رسیدن به تعالی و رشد دانش آموزان است که باید هر دو مورد در نظر گرفته شده و با برنامه ریزی اجرا شود.

وی عنوان کرد: تلاش همه خدمتگذاران در نظام جمهوری اسلامی و آموزش و پرورش بالندگی نظام و پرورش استعدادهای فراوان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و باید همه در این زمینه تلاش نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها