یونسی با تأکید بر اینکه دولت فعالیت‌های غیرقانونی را به‌هیچ‌وجه نمی‌پذیرد، افزود: نشست و همفکری با گروه‌های سیاسی باید در راستای برنامه‌های دولت در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۶۵۹۸۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر تشریح مواضع و اقدامات دولت برای گروه‌های سیاسی از سوی فرمانداران تأکید کرد و ادامه داد: یکی از راه‌های تحقق برنامه‌های توسعه‌ای در استان، تعامل چهره به چهره با گروه‌های سیاسی است که این مسأله باید در مازندران پیگیری شود.

علیرضا یونسی در نخستین نشست رؤسای اداره سیاسی فرمانداری‌های استان، اظهار کرد: فضای موجود در استان برای فعالیت قانونی گروه‌های سیاسی باز است.

وی با تأکید بر اینکه دولت فعالیت‌های غیرقانونی را به‌هیچ‌وجه نمی‌پذیرد، افزود: نشست و همفکری با گروه‌های سیاسی باید در راستای برنامه‌های دولت در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.

این مسؤول افزایش 40 درصدی تشکل‌های مردم‌نهاد در دولت را یک ظرفیت مناسب دانست و بیان کرد: با ساماندهی تشکل‌های مردم‌نهاد باید بهترین بهره‌گیری را در راستای پیشبرد امور مردم، دولت و انتخابات جاری داشته باشیم.

یونسی با اعلام اینکه باید از ظرفیت نخبگان در راستای اهداف دولت و نظام بهره‌گیری کرد، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و شورای اسلامی روستاها به‌دنبال برگزاری انتخابات بی‌طرفانه و شفاف هستیم.

وی از ارائه آیین‌نامه جدید انتخابات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خانه احزاب مازندران به‌زودی تشکیل و فعالیت‌های آن آغاز می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه اتاق فکر باید در فرمانداری‌ها تشکیل و از تمامی نخبگان و گروه‌ها بهره‌گیری شود، تصریح کرد: آسیب‌شناسی وضعیت شهرستان‌ها اهمیت زیادی دارد و از سوی فرمانداران باید پیگیری شود.

این مسؤول با تأکید بر پیگیری مسائل و مشکلات اجتماعی در استان براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: حرکت جمعیتی مازندران به‌سمت پیری یک هشدار است.

یونسی با بیان اینکه مبارزه با طلاق و اعتیاد باید مورد توجه همه مسؤولان و مردم قرار گیرد، اظهار کرد: طلاق و اعتیاد یک هشدار اجتماعی محسوب می‌شود که باید نسبت به آنها حساسیت داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در انتصاب‌ها باید افراد کارآمد و معتقد به سیاست‌های دولت به‌کارگیری شود، گفت: برجام سایه بسیاری از خطرات را از کشور دور کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها