خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان دو بال برای معرفت و بصیرت افزایی و کمک در عرصه تربیت در مدارس هستند

میرابوالحسنی در همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان دو بال برای معرفت زایی و بصیرت افزایی و کمک در عرصه تربیت آموزش و پرورش هستند و باید از این فعالیت ها تقدیر شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۰۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حبیب الله میرابوالحسنی در همایش فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی حوزه های ایمان و کوثر که در سالن همایش های کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به برنامه های مختلف در آموزش و پرورش و اهمیت بُعد تعلیم و تربیت و توجه به همه ابعاد مختلف فردی و اجتماعی دانش آموزان اظهار کرد: توجه به نسل آینده کشور دارای اهمیت است و مدارس سنگ بنای آینده کشور است که باید بدان اهمیت ویژه داد.

وی افزود: با توجه به گستردگی قشر دانش آموز و فرهنگی و اثرگذاری بالای این دو قشر در جامعه باید به دغدغه ها و نیازهای آنان توجه و با همکاری و تعامل دستگاهای مختلف این نیازها برطرف شود.

میرابوالحسنی خاطر نشان کرد: با توجه به انتخابات پیش رو و اهمیت آن باید تلاش کرد همه را به سمت حضور در انتخابات ترغیب نمود و دانش آموزان رای اولی را در این مسیر هدایت و راهنمایی کرد تا با حضور پرشور در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین نمود.

وی با اشاره به تعامل و همکاری دستگاه های مختلف با آموزش و پرورش گفت: باید نگاه به آموزش و پرورش کمک و یاری رساندن به آینده کشور باشد و دستگاه های مختلف باید در این زمینه با یاری آموزش و پرورش بیایند نه اینکه سنگ اندازی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با تاکید بر تعامل سازنده بسیج با آموزش و پرورش و اجرای برنامه های هدفمند و تاثیرگذار اظهار کرد: بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان دو بال برای معرفت زایی و بصیرت افزایی و کمک در عرصه تربیت آموزش و پرورش هستند و باید از این فعالیت ها تقدیر شود.

وی عنوان کرد: نیاز امروز دانش آموزان در کنار کسب علم و دانش هدفمند، کسب معرفت و بصیرت و تربیت و مهارت است که این دو با هم دانش آموز تراز انقلاب اسلامی و آینده ساز ایران را شکل می دهد و باید دقت شود که این دو بال با هم به رشد و تعالی برسند.

میرابوالحسنی با تقدیر از فعالیت های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بسیجی که مسئولین فرماندهی واحد و سرگروه های صالحین را بر عهده دارند گفت: باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و با تعامل و همراهی سایر دستگاه ها همچون بسیج دانش آموزی در رشد و تعالی دانش آموزان تلاش نماییم.

وی با انتقاد از برخی دستگاه های مسئول در امر تقویت فرهنگ در نسل نوجوان و جوان جامعه افزود: برخی دستگاه ها متاسفانه کم کاری می کنند و با توجه به وظیفه فرهنگ سازی تعامل سازنده ای با آموزش و پرورش ندارند که باید رویه خود را اصلاح کنند چرا که در برابر مردم و نسل های آینده مسئول هستند و باید جوابگو باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها