معاون عمليات سپاه امام رضا(ع) از اجراي موفق رزمايش مشترك سپاه و نيروي انتظامي استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۱۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
رسول جباري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام اين خبر گفت: اين رزمايش تحت فرماندهی قرارگاه مشترك ناجا و سپاه در مشهد و تعدادي از شهرستان‌هاي استان اجرا شد.

وی در خصوص اهداف اين رزمايش مشترك اظهار كرد: اين رزمايش با هدف ايجاد و ارتقاء هماهنگي لازم در انجام ماموريت هاي محوله بين سپاه و ناجا، انتقال تجربيات بين نسلي، تمرين ستون كشي و استقرار در مناطق تجمع، تمرين كاربرد تجهيزات در رزم و تمرين سيستم هاي ارتباطي در لايه هاي مختلف برگزار شد.

سخنگوي رزمايش با تأكيد بر نقش بسيج در حفظ و ارتقای ضريب امنيت اجتماعی در جامعه، بسيجيان را ارزش مداران امين جامعه و بازوان اجرايی توانمندی برای دستگاه‌های مختلف كشور از جمله پليس برشمرد.

سرهنگ جباري با بيان اينكه در قانون به نقش پشتيبان‌كنندگی بسيج در مأموريت‌های نيروی انتظامی اشاره شده است، افزود: اين رزمايش با نيل به تمامي اهداف از پيش تعيين شده به منظور بالا بردن توان رزمي يگان هاي سپاه و ناجا رزمايش مشترك امنيتي اقتدار با حضور جانشين فرمانده كل سپاه و جمعي از بازرسان ستاد كل و فرماندهان عاليرتبه نظامي و انتظامي استان  با موفقيت كامل برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها