فرماندار سوادکوه شمالی:

مشارکت 95 درصدی خانوار های سوادکوه شمالی در سرشماری اینترنتی / احصاء خانه دومی های شهرستان

محمد‌رضا منصوریان از حضور 95 درصدی مردم سوادکوه‌شمالی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد و گفت: 95 درصد مردم سواد کوه‌شمالی بر طبق سرشماری سال 90 در این دوره ثبت نام اینترنتی کردند.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۲۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار سوادکوه‌شمالی از کسب رتبه چهارم استانی این شهرستان در ثبت نام اینترنتی خبر داد و خاطر‌نشان کرد: برنامه‌های تشویقی، فعال کردن مدارس، اطلاع‌رسانی در شب‌های محرم و حضور و تلاش دهیاران و شوراها از دلایل مشارکت قابل توجه مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن است.

محمد‌رضا منصوریان  از حضور 95 درصدی مردم سوادکوه‌شمالی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد و گفت: 95 درصد مردم سواد کوه‌شمالی بر طبق سرشماری سال 90 در این دوره ثبت نام اینترنتی کردند.

وی با بیان اینکه 21 هزار و 991 نفر در شهرستان سوادکوه‌شمالی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن، ثبت نام اینترنتی کردند، افزود: جمعیت شهرستان سوادکوه‌شمالی بر طبق سرشماری دوره گذشته 22 هزار و 991 نفر است و اطلاعات هزار نفر از مردم شهرستان در ثبت نام حضوری، ثبت می‌شود.

رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه برآورد ما جمعیت 23 هزار نفری برای شهرستان است، اظهار کرد: روند اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سوادکوه‌شمالی بیانگر تحقق انتظار ما از تعداد جمعیت شهرستان است.

منصوریان از برنامه‌ریزی برای احصا تعداد خانه‌دومی‌ها در سوادکوه‌شمالی خبر داد و با بیان اینکه جمعیت بیشتر با افزایش بودجه و تسهیلات و توسعه شهرستان مرتبط است، گفت: خانه‌دومی‌هایی که بخشی از سال را در شهرستان سوادکوه‌شمالی حضور دارند و از خدمات و امکانات شهرستان استفاده می‌کنند نیز در برنامه‌ریزی‌های آینده مورد توجه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار