هیئت امنا، هیئت های مذهبی در مساجد و مراسم ها و مداحی ها نقش انقلابی خودشان را با بصیرت ایفا کردند.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۶۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: هیئت امنا، هیئت های مذهبی در مساجد و مراسم ها و مداحی ها نقش انقلابی خودشان را با بصیرت ایفا کردند و از عملکرد درست و خوب این هیئت ها تقدیر و قدر دانی خواهد شد.

حجت الاسلام فیروز علی خسرویی افزود: پنج هیئت محوری نقش خود را به خوبی ایفا کردند و برنامه های خود را تنها در دهه اول محرم برنامه ریزی نکردند و برای دهه های بعدی هم برنامه خود را تدوین کردند و شور تنها برای دهه اول محرم نبود و تا آخر ماه صفر برنامه داشته باشند.

وی اظهار داشت: در طول سال جلسه ستاد شئون در شهرستان زنجان برگزار می شود و در دهه محرم با کیفیت تر در خصوص محتوا بخشی برگزار شد و ماه حصل این جلسه هم بهتر شدن برنامه های دهه محرم بوده است.

حجت الاسلام فیروز علی خسرویی تصریح کرد: با مدیریتی که توسط سازمان انجام گرفت عملکرد هیئت های مذهبی عالی بود و مردم هم رضایت خوبی از برنامه های هیئت های مذهبی داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه برای سالهای آینده باید عملکرد هیئت های مذهبی بهتر از این باشد، یاد آورشد: خوشبختانه با راه اندازی سامانه طوبی فعالیت هیئت های منسجم تر و بهتر شده است و برنامه ها با اصول و کارشناسانی است.

ارسال نظرات