اعضا هیات نمایندگان اتاق زنجان جهت تکمیل پروژه های باغ مهربانی حمایت مالی و معنوی می کنند.
کد خبر: ۸۷۶۶۰۷۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، هفدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق زنجان به منظور حمایت مالی و معنوی از ساخت و تجهیز دانشکده کسب وکار صوفی و تصمیم گیری در خصوص نحوه مشارکت بخش خصوصی در انجام پروژه های دولتی نیمه تمام که با امکان واگذاری به بخش خصوصی تشکیل شد.

رئیس اتاق زنجان در این نشست با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه کشور اظهار داشت: برخی از مسئولیتهای دولت امکان واگذاری به بخش خصوصی را داراست از این رو این قبیل پروژه ها باید از سوی بخش خصوصی شناسایی و پیشنهاد گردد.

مهندس غلامحسین جمیلی ضمن تقدیر ازعملکرد هیات نمایندگان اتاق زنجان به جهت مشارکت در راه اندازی دانشکده کسب و کار صوفی افزود: به همت اتاق زنجان این دانشکده در حال راه اندازی است بگونه ای براساس توافقات صورت گرفته مقرر شد یک شرکت بصورت مشارکتی بین دانشگاه و اتاق تشکیل و اتاق زنجان سهامدار ۵۰ درصد این شرکت باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: تا زمانی که این مشارکت ادامه دارد اتاق سهامدار خواهد بود و با اتمام مشارکت ، دانشکده باید کل ارزش سهام اتاق را به قیمت روز پرداخت نماید در صورتی که قیمت نهایی از میزان سرمایه گذاری روز اول کمتر باشد این دانشکده موظف است کل مبلغ اولیه سرمایه گذاری را به حساب اتاق واریز نماید.

در ادامه رئيس هیات مدیره خانه سالمندان فرزانگان نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی در خصوص مراحل انجام این پروژه گفت: این مرکز ۱۸ فروردین ماه به صورت رسمی به اتاق بازرگانی واگذار گردید و در حال حاضر با انجام هزینه های بالایی در وضعیت مطلوب بسر می برد

ابراهیم جمیلی افزود: برای انجام پروژه های تکمیلی نیازمند تزریق نقدینگی هستیم و قرار است ۷ خانه مهربانی در زمینی به وسعت ۱۷ هکتار تاسیس شود.


ارسال نظرات