تجمع بزرگ دختران دانش آموز مدارس متوسطه هرمزگان با عنوان نهضت ما زنده ایم، تجلی شکوه مقاومت و سرزندگی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۱۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سالاری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، عنوان کرد: این تجمع بزرگ با حضور دختران دانش آموز مقطع متوسطه به مناسبت 23مهر سالروز اسارت معصومه آباد بانوی آزاده و ایثارگر هشت سال جنگ تحمیلی و با هدف نشان دادن نقش موثر و غیرتمندانه بانوان و دختران فهیم ایران اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس و تقویت روحیه شجاعت، عفت و ایثار در بین دختران جوان همزمان با سراسر کشور در مدارس مقطع متوسطه هرمزگان، برگزار شد.

سالاری، تصریح کرد: الگوی همه بانوان و دختران ما در حجاب و عفاف، شجاعت و اخلاق صدیقه طاهره مادر حسنین حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی، یادآور شد: امروز که ما در حال جنگ نرم با دشمنان اسلام هستیم نقش زنان به مراتب پررنگ تر از گذشته است چرا که آنان فرهنگ و آداب اسلامی و در راس آن حجاب و عزت زن مسلمان ایرانی را هدف قرار داده اند .
وی، افزود: مردانی که اسم و رسمی برای خود پیدا کرده اند در دامن شیرزنان پرورش یافتنه اند .
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان، اضافه کرد: دختران و بانوان سربازان جنگ نرم هستند و باید با تاسی از ائمه اطهار وپیروی از راه شهداء و آرمان های انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان باشید .

وی، اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی با هزاران روش و تهاجم فرهنگی به ‌دنبال ترویج بدحجابی در کشور هستند و می‌خواهند عفت و پاکدامنی را از خواهران جامعه بگیرند، تصریح کرد: حضرت زینب (س) می‌تواند بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی باشد تا به پیروی از سیره علمی و عملی ایشان به سعادت دشت پیدا کنند.

سالاری بر رعایت حجاب و عفاف زینبی از سوی زنان جامعه امروز تأکید کرد و ادامه داد: حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا و به اسارت رفتن در سخت‌ ترین شرایط حجاب خود را حفظ کرد و امروز ما باید از آن بانوی بزرگوار درس حجاب بگیریم.

وی با بیان اینکه دختران و مادران باید عفت و پاکدامنی حضرت زینب (س) را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند، اضافه کرد: امروز جهان تشنه معارف زینبی و فاطمی است.

مسئول بسیج دانش آموزی هرمزگان، بیان کرد: حفظ حجاب از سوی زنان و مادران جامعه یعنی به ندای حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه (س) لبیک گفتن است و امیدواریم همه ما رهرو آن بزرگواران باشیم.

سالاری در پایان با بیان اینکه بعضی‌ها خواسته و ناخواسته مروج بدحجابی و بی‌عفتی در جامعه می‌شوند، گفت: خواهران و مادران جامعه باید مراقب باشند تا در دام دشمنان اسلام و قرآن قرار نگیرند.
ارسال نظرات