جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

تقارن هفته بسیج و اربعین حسینی فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ بسیجی و عاشورایی است.

علی علینژاد جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت:تقارن هفته بسیج و اربعین حسینی فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ بسیجی و عاشورایی است.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۲۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، علینژاد در اولین جلسه پیگیری برنامه های هفته بسیج سال 1395با بیان اینکه بسیجیان باید الگویی برای نسل جوان جامعه باشند، یادآور شد: بسیج نشأت گرفته از فرهنگ عاشورای است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، با اشاره به اینکه بسیج یک سازمان درون کشوری نیست، بلکه یک الگوی فرامنطقه ای است، عنوان کرد: امروز آن چیز که می تواند نظام و مملکت ما را در مقابل هجمه دشمنان حفظ کند بسیج است.

وی اظهار، داشت: باید عملکرد بسیج را به مردم بسیار خوب نشان دهیم و این فرهنگ بسیج که فرا منطقه ای شده است را خوب به مخاطبین در جامعه بشناسانیم.

وی با اشاره به لزوم داشتن بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان نظام از سوی مردم به ‌ویژه بسیجیان، گفت: راهکار اصلی مقابله با نفوذ فرهنگی غرب به ‌ویژه آمریکا در کشور، تحکیم پایه‌های انقلاب و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و لزوم حفظ وحدت و انسجام بین ملت است.

وی با بیان اینکه عرصه فعالیت بسیج در جامعه بسیار گسترده است، عنوان کرد: بسیجیان با اقشار و گروه‌های مختلفی در ارتباط هستند لذا باید ضمن حفظ این ارتباط سالم و معنوی، زمینه جذب و هدایت به مسیر صحیح را نیز فراهم کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار