امام جمعه حاجی اباد گفت: مردم با این تجربه تلخ در رابطه با بدعهدی آمریکا در قضیه برجام با تمام وجود در مقابل هر حرکت مشابهی می ایستند اما برخی شعار پیروی از ولایت فقیه سر می دهند اما در عمل در مقابل فرمایشات ایشان موضع گیری می کنند.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۳۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
امام جمعه حاجی اباد گفت: مردم با این تجربه تلخ در رابطه با بدعهدی آمریکا در قضیه برجام با تمام وجود در مقابل هر حرکت مشابهی می ایستند اما برخی شعار پیروی از ولایت فقیه سر می دهند اما در عمل در مقابل فرمایشات ایشان موضع گیری می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛حجت الاسلام روح الله مختاری، امام جمعه حاجی اباد در گفت و گو با خبرنگار پیارم، با اشاره به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، گفت: امروز این توصیه آمریکا و اروپا به ایران برای پیوستن به جامعه جهانی و تجارت جهانی، سراب و باغ سبزی مثل همان باغ سبز مذاکرات و برجام است.

وی با بیان اینکه در قضیه برجام چه باغ سبزی به مسؤولان ما نشان دادند، افزود: برخی از مسؤولان کشور اعلام کردند که مشکلات اقتصادی، معیشتی و حتی مشکل آب خوردن هم با توافق با آمریکا و پنج کشور دیگر حل می شود اما در عمل جز بدعهدی و پیمان شکنی و زیر سؤال بردن اقتدار و عزت کشور، چیزی عاید ملت و کشور نشد.

امام جمعه حاجی اباد خطاب به برخی مسؤولان نظام، افزود: از سرگذشت کشور ترکیه درس عبرت بگیرید، سالها  است که باغ سبز پیوستن به اتحادیه اروپا را نشان داده اند، ارزشهاشان و باورهایشان را گرفتند، از اسرائیل حمایت کردند و آنها در کشور ترکیه پایگاه نظامی زدند همه مدل امتیازی از ترکیه گرفتند ولی عاقبت آنان به کجا ختم شد؟

مختاری افزود: اگر اتفاقی هم در وضعیت فعلی اقتصادی و صنعتی ما رخ بدهد، خسارت خواهیم دید و ما در هاضمه تجارت جهانی هضم و فقط مصرف کننده کالای آنان خواهیم شد.

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان با انتقاد از اشخاص بی بصیرت که هنوز بعد از بدعهدی های غربی ها گوش به فرمان آنان هستند، خاطرنشان کرد: شمایی که وقتی اسم غرب و آمریکا به میان می آید آب از دهانتان سرازیر می شود،برجام موجب امتیاز گرفتن آمریکا شد چرا به دشمن چراغ سبز نشان می دهید و راضی هستید عزت، شرف، بزرگی و استقلال کشور که مدیون خون هزاران شهید است زیر سوال ببرید؟

وی اظهار داشت: عده ای از مسؤولان چندین سال است که مکررا بر وعده های پوچ و بی مورد غربی ها پافشاری می کنند، بدانید که با این عمل شما جز فرصت سوزی چیز نصیب کشور نخواهد شد و اگر در حق این ملت و نظام دلسوزی می کنید به اقتصاد مقاومتی و سرمایه های انسانی و مادی کشور اهمیت قائل شوید.

مختاری با توصیه به مسؤولان، افزود: مردم با این تجربه تلخ در رابطه با بدعهدی آمریکا در قضیه برجام با تمام وجود در مقابل هر حرکت مشابهی می ایستند؛ متأسفانه برخی افراد هستند که شعار پیروی از ولایت فقیه سر می دهند اما در عمل در مقابل فرمایشات ایشان موضع گیری می کنند که باید گفت دم خروس بیرون زده و مردم می بینند و بی شک در تصمیم گیری ها لحاظ خواهند کرد.

امام جمعه حاجی اباد تصریح کرد: مردم ما بعد از گذشت 37 سال از ابتدای انقلاب تاکنون با تمام وجود به این باور رسیده اند که دلسوزتر و آگاه تر از امام راحل عظیم الشان(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به ملت، کشور و نظام نداریم، از این رو در نگاه مردم هر کسی که در عمل همراهی با ولایت کند محبوب است و هر کسی مخالفت کند و همراهی نکند مردم به او نگاه هم نخواهند کرد.
ارسال نظرات