خبرهای داغ:
مشاور عالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛

آن سیلی محکمی که استکبار در سال 57 از مردم ایران خورد هرگز فراموش نمی شود

مشاور عالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:کسی حق ندارد به بهانه مذاکرات هسته ای مانع از حضور اکثری مردم و شعار مرگ بر امریکا و یا به آتش کشیدن پرچم امریکا شود و این امر خط مشی کلان نظام است.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۹۶
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجه الاسلام والمسلمین احمدی در جلسه مشترک شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی با بسیج اقشار و معاونان سپاه نینوای گلستان اظهار کرد: روح استکباری و خوی شیطانی آمریکایی ها نمی گذارد جهان آرامش پیدا کند لذا نمی شود این احتمال را داد که شیطان بزرگ تغییر کرده است و برویم نزدیک بشویم دست بدهیم و بگوییم و بخندیم و احتیاط نکنیم که خوی شیطان فریب و بد عهدی است.
وی افزود: چنانکه در موضوع هسته ای سنگر به سنگر پیشروی کردند و بنا بر اعتراف همه کسانی که در بازی هسته ای شرکت کردند آمریکایی ها نه تنها خود به تعهدات اولیه شان عمل نکردند بلکه دیگر دول و کشور ها را نیز تهدید نمودند که با ایران رابطه اقتصادی و سیاسی نداشته باشند امروز بدترین شرایط را پشت سر می گذاریم حتی بدتر از ایام تحریم.
 
مشاور عالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان ساخت: امروز آمریکایی ها اقرار می کنند که در یک دوره عقب نشینی کردیم و در دو دوره دولت اصلاحات و دولت تدبیر و امید پیشروی کردیم.بنابراین باید از امام مسلمین آینده نگری آموخت که آمریکایی ها بدعهدند.
حجت الاسلام والمسلمین احمدی بیان داشت:در این شرایط حساس باید اقتدار و انزجار عمومی خود را به رخ استکبار و فرعون زمان بکشیم و آحاد ملت در سیزده آبان فریاد مرگ بر آمریکا سر دهند حتما تاثیر جهانی و بین المللی دارد.
دکتر احمدی اضافه کرد: مسئولان ما باید دوشادوش مردم و بخصوص جوانان در 13 آبان حضور پیداکنند که قطعا نوعی جهاد کبیر است.
وی گفت: کسی حق ندارد به بهانه مذاکران هسته ای مانع از حضور اکثری مردم و شعار مرگ بر امریکا و یا به آتش کشیدن پرچه امریکا شود و این امر خط مشی کلان نظام است.
عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز داشت: شورای هماهنگی در نظام تحولی خودش بر آن است تا در حوزه تحول در نگرش استراتژیکی خود به طرح مبانی قرآنی و روایی در موضوع استکبارستیزی فعال تر بروز و ظهور کند. به همین منظور، اطاق فکر و ستاد تحول در صدد برنامه های نرم تبلیغی است که با رسانه های استانی هماهنگی شده و مدعوین و کارشناسان شایسته ای دعوت شده اند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار