خبرهای داغ:
باغ بانوان ناژوان یکی از اماکن تفریحی مخصوص بانوان در شهر اصفهان به شمار می‌رود که به سبب وجود بخش‌های متمایز کننده از دیگر باغ‌های بانوان، آن را برای حضور بانوان با هر سلیقه‌ای آماده کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۴۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی هر انسان به شمار می‌رود، وقت‌هایی که هرکس به فراخور روحیات خود برای گذراندنش یک فضا و یک برنامه را انتخاب می‌کند.

باغ بانوان ناژوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان یکی از اماکن تفریحی مخصوص بانوان در شهر اصفهان به شمار می‌رود که به سبب وجود بخش‌های متمایز کننده از دیگر باغ‌های بانوان، آن را برای حضور بانوان با هر سلیقه‌ای آماده کرده است.

img_8575

مکانی اردوگاهی در دل فضای جنگلی

مدیر باغ بانوان ناژوان در ارتباط با فضای این باغ برای حضور بانوان گفت: باغ بانوان ناژوان به خاطر فضای جنگلی و ساختمان‌هایی که داراست و همچنین نوع برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌ها بیش از آنکه یک مکان تفریحی برای همگان باشد، به مکانی اردوگاهی شبیه بوده تا دستگاه‌های مختلف بتوانند به راحتی اسباب آسایش و فراغت کارکنانشان را فراهم کنند.

پریسا شاطری افزود: ما در طول سال و به خصوص تابستان‌ها، به علاوه حضور بسیاری از خانم‌ها در باغ، از ارگان‌های مختلف، ستاد دانش‌آموزی، کارگاه‌های بسیج و غیره پذیرش به صورت گروهی و اردویی را داریم.

وی افزود: خدمات ویژه‌ای هم برای افرادی که به صورت اردویی در باغ حضور پیدا می‌کنند، در نظر گرفته شده و این خدمات همچون برگزاری مسابقات مختلف، برنامه ویژه در زمین ماسه و دوچرخه سواری گروهی است که بانوان می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند.

شاطری درباره نحوه ثبت نام دستگاه‌ها برای شرکت کردن به صورت اردویی در باغ عنوان کرد: مدیران ارگان‌ها می‌توانند از یک هفته قبل زمان بندی اردوها برای ثبت نام اقدام کنند.

برگزاری‌ ویژه‌برنامه‌های مناسبتی در باغ بانوان ناژوان

مدیر باغ بانوان ناژوان اصفهان درباره بخش‌های مختلف این باغ اظهار کرد: این مجموعه علاوه بر دارا بودن محیط بسیار سرسبز و آلاچیق‌های متعدد دارای پارک بادی، زمین ماسه، دوچرخه سواری، ترامپلین، عکاسخانه، کافه تریا و آشپزخانه جنگلی است.

وی ادامه: کلاس‌های آموزشی به صورت تک جلسه‌ای و نشست علمی بوده که در حال حاضر در ویژه برنامه شهربانو در باغ اجرا می‌شود؛ همچنین کلاس‌های هنری و آشپزی، آموزش در راستای سلامت روحی و روانی زنان، بازی تربیت ویژه کودکان، نوشیدنی‌های خنک در این باغ اجرایی می‌شود.

مدیر این باغ با اشاره به برگزاری برنامه‌های مناسبتی در محوطه باغ ناژوان بیان کرد: ما به مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف مثل روز دختر و دهه کرامت و غیره برنامه‌های مختلفی را در بخش‌های جذاب و متنوع به صورت ویژه در باغ اجرا می‌کنیم.

img_8609

آشپزخانه جنگلی، محیطی خانگی را در دل باغ تداعی می‌کند

وی از آشپزخانه جنگلی و عکاسخانه به عنوان بخش‌های پر بازدید باغ بانوان ناژوان نام برد و افزود: در عکاسخانه خانم‌ها می توانند توسط عکاسان ماهر حاضر باغ از خودشان عکس‌برداری کنند و سپس در همان لحظه آن را دریافت کنند.

مدیر باغ بانوان ناژوان در مورد آشپزخانه جنگلی گفت: در این بخش خانم‌ها می‌توانند با دیزی سنگی و چای آتشی از خود پذیرایی کنند و حتی خودشان با آوردن مواد غذایی خام در آشپزخانه کاملا جنگلی به طبخ غذا مشغول شوند.

وی با اشاره به حضور کودکان در باغ بانوان ناژوان افزود: برای کودکانی که در کنار مادرانشان در باغ حضور پیدا می‌کنند، بخش‌های خاصی مثل زمین بازی مخصوص، مسابقات ماسه ای ویژه کودکان و مادران، بازی‌های گروهی و غیره را داریم.

img_8625

باغ بانوان ناژوان فضایی متناسب با همه سلیقه‌های بانوان

مدیر باغ بانوان ناژوان در ارتباط با استقبال خانم‌ها از بخش‌های مختلف باغ تصریح کرد: ما به خاطر اینکه اقشار مختلفی در باغ حضور پیدا می‌کنند و هرکس برای رسیدن به یک هدف در باغ حضور پیدا می‌کند، بخش‌های مختلفی را در این محیط فراهم کرده‌ایم که همه آن‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی افزود: مثلاً یک نفر برای آرامش در باغ حضور پیدا می‌کند که می‌تواند به سراغ فضای آرام و سبز طبیعت رفته و قدم بزند، یک نفر برای تفریحات هیجانی در باغ حاضر می‌شود و با استفاده از از امکانات ایستگاهی و تفریحی نیاز خود را برطرف می‌کند، عده‌ای هم برای دور هم جمع شدن و گذراندن اوقات فراغت به باغ ناژوان می‌آیند که از تمامی بخش‌ها استفاده می‌کنند بنابر این ما برای همه برنامه داریم.

شاطری در خصوص زمان حضور در باغ خاطر نشان کرد: بانوان می‌توانند از ساعت 8:30 تا 18:30 در محل باغ به نشانی انتهای خیابان باغ فردوس، بعد از ایستگاه پلیس مراجعه کنند و از فضا لذت ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها