خبازیان گفت: ما در غرب شاهد الگوهای غلطی از خانواده در قالب نام هایی تحت عنوان خانواده های هم جنس، تک جنس، زوج های هم خانه، خانواده کمون و ... هستیم که برخی از آنها متأسفانه به درون کشور نیز نفوذ کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۶۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، جلسه مشاوره با محوریت خانواده و قداست آن با سخنرانی طیبه خبازیان مشاور حوزه در جمع طلاب درحوزه علمیه الزهرا(س)برگزار شد.

در این جلسه خبازیان با معرفی انواع و اشکال مختلف خانواده در کشورهای غربی گفت: ما در غرب شاهد الگوهای غلطی از خانواده در قالب نام هایی تحت عنوان خانواده های هم جنس، تک جنس، زوج های هم خانه، خانواده کمون و ... هستیم که برخی از آنها متأسفانه به درون کشور نیز نفوذ کرده است.

مشاور حوزه علمیه خواهران افزود: در زمان جاهلیت چهار نوع خانواده به صورت نکاح استبضاع، خانواده آزاد، خانواده های قراردادی، خانواده یک مرد و چند همسری بوده است.

وی در پایان به معرفی بهترین نوع خانواده از دید اسلام پرداخت و گفت: از نظر اسلام خانواده یعنی تخالف جنسی، پیمان شرعی، ولادت شرعی، اختصاصی بودن زن برای شوهر و ... که مصداق آن را روایتی از حضرت علی(علیه السلام) با این مضمون بیان کرد:

«چه بسیار است عبرت ها و چه اندک است عبرت گیران»

ارسال نظرات