فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ماسال گفت: شهید قویدل در سالروز ولادت یگانه دختر داغدارش به شهادت رسیده است و مردم شهیدپرور ماسال با حضور خود در مراسم تشییع این شهید تسلی خاطر خانواده معزا خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۸۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳

حمید جانباز، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ماسال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به شهادت کوروش قویدل، تکنسین برق ماسالی در حمله ۳۰ مهر داعش به کرکوک عراق، اظهار کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید قویدل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماسال به سمت مزار شهدا برگزار و سپس در این مکان نماز اقامه‌ خواهد شد.

جانباز با بیان اینکه این مراسم با شکوه تمام و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال و با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور برگزار می‌شود، گفت: شهید قویدل در سالروز ولادت یگانه دختر داغدارش به شهادت رسیده است و مردم شهیدپرور ماسال با حضور خود در مراسم تشییع این شهید تسلی خاطر خانواده معزا خواهند شد.

به گزارش بسیج، شهید کوروش قویدل، تکنسین برق گیلانی در حال ماموریت در نیروگاه برق در حال ساخت در کرکوک عراق بود که روز جمعه گذشته، ۳۰ مهر بر اثر حمله تروریستی عوامل داعش به این نیروگاه، به همراه سه تن دیگر از هموطنانمان به فیض شهادت رسید.

ارسال نظرات