سلمانی در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه مقاومت بسیج مهریز:
سلمانی در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: هدف اصلی دشمن نیز از بین بردن هویت در بین افراد جامعه است.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۰۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، به همت ناحیه مقاومت بسیج مهریز و پیشکسوتان؛ گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت در محل سپاه برگزار شد .

در این مراسم سرهنگ سلمانی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با عرض خیر مقدم به پیشکسوتانی که حضور پیدا کرده بودند یادآور شد برگزاری چنین همایش هایی روحیه مودت و همدلی بین پیشکسوتان و همچنین پایوران را بالاتر خواهد برد.

وی با بیان اینکه  هدف اصلی دشمن از بین بردن هویت در بین افراد جامعه است ادامه داد آن چیزی که امروز توصیه شده است موضوع هویت بخشی به انقلاب اسلامی اسلامی است.

سرهنگ سلمانی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جوانان به ویژه جوانان بسیجی و پاسدار یاداور شد مسئولیت ما امروزه بسیار سنگین و مهم است و ما باید با نگاهی تیزبین و دقیق نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

در این مراسم شیخ حسین کارگر نیز با توجه به مسئولیت خطیر پاسداران یاداور شد آنهایی که بازنشسته و پیشکسوت شده اند باید در نظر داشته باشند که مسئولیت انان با بازنشستگی پایان نخواهد یافت و حتی سنگین تر خواهد شد.


ارسال نظرات