بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل بارش برف و باران در روزهای آینده شهرستان نیر را فرا می گیرد.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۳۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی طی امروز تا ظهر فردا دوشنبه آسمان استان نیمه ابری تا ابری گاهی مه آلود خواهد بود.

اما از فردا ظهر با ورود یک سامانه نسبتا قوی بتدریج آسمان استان ابری و مه آلود شده و بارندگی ها آغاز خواهد شد. این سامانه حاوی هوای سردی بوده و موجب افت محسوس دما طی روز های سه شنبه تا چهار شنبه خواهد شد. بارش این سامانه تمامی مناطق استان را بطــور متناوب فرا خواهـد گرفت و بارش برف در برخی مناطق شهری پیش بینی می شود.

از عصر فردا و با ورود سامانه سرد بارشی جوی متفاوت در استان اردبیل نمایان خواهد شد به طوری که تا جمعه به شکل متناوب بارش برف و باران در مناطق مختلف استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

این سامانه سرد بارشی که تا 15 درجه دمای هوا را کاهش می‌دهد در روز سه‌شنبه و چهارشنبه به بارش در بسیاری از مناطق به ویژه مشگین‌‌شهر، نیر، سرعین،نمین، خلخال و خود شهر اردبیل منجر خواهد شد.

این سامانه از روز پنجشنبه بتدریج از استان خارج خواهد شد.

از مسافران و گردشگرانی که قصد مسافرت به استان اردبیل را دارند انتظار می رود تا نسبت به همراه داشتن لباس گرم، تجهیزات و امکانات زمستانی برای گذر از جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور این شهرستان تدارک لازم را ببینند تا در صورت بارش‌ها و تغییر الگوی جوی بتوانند از سرما و تندی هوا در امان بمانند.

ارسال نظرات