فرماندار شهرستان پارس آباد خبر داد؛
فرماندار پارس آباد از کشف بیش از 25 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 179 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در شش ماهه امسال در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۴۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، اكبر صمدي در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد اظهار كرد: در راستای افزایش برخورد و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در مدت 6 ماهه اول سال 95 بیش از 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 172 از عاملین توزیع مواد مخدر در شهرستان پارس آباد دستگیر شدند.

وي با یاد آوری تسریع در عمل به مصوبات جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر توسط مسئولان دستگاه های متولي، گفت: امروز مشکلات مواد مخدر گریبان گیر جامعه شده است و برای حل معضلات جامعه هماهنگی، همکاری و دوری کردن مدیران از بروکراسی اداری می تواند کارساز باشد.

فرماندار پارس آباد با بیان اینكه اعتیاد به مواد مخدر یك مسأله تهدید كننده برای جامعه است، افزود: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها اجتماع و فرد را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیز تاثیر می گذارد.

صمدي، رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست و به مبارزه با این پدیده خانمانسوز از سوي مسئولان تاکید کرد.

ارسال نظرات