خبرهای داغ:
گردهمایی مصون سازی فرهنگی با حضور کارکنان سپاه ناحیهحضرن اوالفضل(ع) شهرستان آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۲۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ الهی‌خواه سخنران جلسه مصون سازی فرهنگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: عملیاتی کردن یکی از وظایف مهم و اساسی که امروز به عهده همه ما است، مسأله جهاد کبیر است و لازمه این هدف تبیین، روشنگری و بصیرت می‌باشد.
وی ادامه داد: منابع و نعمت هایی که امروز با تلاش های شبانه روزی به دست آورده‌ایم نیاز به توضیح و تشریح دارد.

الهی خواه تبیین کرد: همه می دانند که انقلاب ما برگرفته از قیام عاشورا است و اهداف و آرمان های حسینی را پیگیری می نماید، با این حال این آرمانهای انقلاب اسلامی و مکتب عاشورایی نیاز به تبیین دارد.
وی بیان کرد: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی فرصت های زیادی به دست ما آمده تا انقلاب و این نظام را به سمت آرمانهایی که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است بتوانیم سمت و سوق دهیم.

این سخنران با اشاره به بیاناتی از جانب رهبر کبیر انقلاب که توجهات بسیار زیادی در خصوص تبیین و روشنگری بیان نموده اند، تصریح کرد: جهادکبیر تا حدود زیادی به مساله تبیین و روشنگری متصل است و فرصت تبیین و روشنگری زیاد است اما در این راه به گونه ای قدم بردارید که دل‌ها را مجذوب و آماده کنید و با خودتان همراه سازید تا در لحظه های حساس  بتوانید تاثیر گذار باشید.

وی در ادامه افزود: برای اینکه انقلاب اسلامی راه خودش را طی کند نیاز دارین که روح و جسن و دل های خود را وقف این موضوع نماییم تا حرکت ما در مسیر درست خود ادامه یابد.

الاهی خواه در پایان  تاکید کرد: اگر دل و ذهن حرکت نکند جسم ها حرکت نخواهدکرد، جسم هایی که امروز مدافع حرم میشوند، اینها ذهن ها و دلهاشان حرکت کرده است و زودتر از جسم هاشون راه آرمان های انقلابی را پیدا کرده اند.

5002/پ30/
ارسال نظرات
پر بیننده ها