خبرهای داغ:

۵و ۳۰آبان ماه رهاسازی آب سدکوثر در روخانه زهره هندیجان

فرماندار هندیجان از رهاسازی چندمیلیون مترمکعب آب سد کوثر دررودخانه زهره هندیجان برای تأمین مشکل آب شرب شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۲۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،جلسه  بررسی و رفع مشکلات آب شرب هندیجان پیش از ظهر یکشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان درسالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

سید مهران رفیعی دراین جلسه اظهار کرد: برای احیای آب روخانه زهره هندیجان نیاز به همکاری مسؤولان مربوطه است که با پیگیری مستمر فقط با رهاسازی آب سد کوثر در دونوبت ۵و۳۰آبان ماه سال جاری موافقت شده است.
 
وی افزود:یکی از مشکلاتی که مدت هاشده مردم شهرستان و روستاهای هندیجان درگیر آن هستند آب شرب مصرفی است که با رهاسازی آب سد کوثر تاحدودی حل خواهد شد ولی باجدیت پیگیر رفع مشکل آب شرب شهرستان باهمکاری مسؤولان هستیم.

وی بابیان تأمین آب شرب شهرستان در اولویت کاری قرار دارد گفت:مردم شهرستان نیازمند تأمین آب مصرفی هستند که چندسالی بر اثر بعضی علت ها تبدیل به یک مشکل جدی شده است.
 
رفیعی فرماندارهندیجان عنوان کرد:در چند ماه گذشته در نوبت های مختلف رهاسازی آب سد کوثر انحام شد ولی جوابگوی نیاز مردم شهرستان نبوده است.

ی با اشاره به معضل نداشتن آب شرب کافی در این چند سال بیان کرد:نداشتن آب شرب کافی  درشهرستان تبدیل به یک خطر ومعضل مهم وتأثیرگذار در زندگی مردم شده که با همت مسؤولان این معضل می بایست بصورت همیشگی حل بشود.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار