استاندار کردستان

50 درصد مردم کردستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کردند

استاندار کردستان گفت: در بحث ثبت‌نام الکترونیکی برای کردستان 30 درصد پیش‌بینی شده بودند اما تا ساعت 14 دیروز این آمار از مرز 50 درصد گذشت.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۶۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی در شورای اداری استان کردستان که با حضور معاون رئیس جمهور و قائم مقام وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با رئیس جمهور داشتم گزارشی از وضعیت و شرایط عملکرد مدیران در بخش‌های مختلف و کمبودها و کاستی را ارائه کردم.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور بسیار ریزبینانه به مباحث توجه کردند و دستورات لازم برای پیگیری را به آقای نهاوندیان دادند.

زاهدی خاطرنشان کرد: 14 ماه از سفر رئیس جمهور به استان کردستان می‌گذرد و وی در این نشست به طور کامل در جریان استان قرار گرفتند که در آینده نزدیک اثرات آن را خواهیم دید.

وی در ادامه با قدردانی از مردم کردستان به خاطر مشارکت بسیار خوب در مرحله نخست سرشماری نفوس و مسکن، اظهار کرد: در بحث ثبت‌نام الکترونیکی برای کردستان 30 درصد پیش‌بینی شده بودند و انتظار ما در استان 35 درصد بود، اما تا ساعت 14 دیروز ثبت نام اینترنتی سرشماری از مرز 50 درصد گذشت.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: از مردم خواسته بودم توانایی‌های استان را در سطح ملی نشان دهند که آنچه را ما مطالبه کردیم به بهترین شیوه پاسخ دادند.

زاهدی با بیان اینکه مشارکت‌جویی مردم کردستان در برنامه‌های مربوط به کشور و استان در این سرشماری خود را نشان داد، تصریح کرد: از مردم کردستان که همواره در امور و جریانات مربوط به استان و کشور مشارکت بالایی دارند تقدیر می‌کنم و امیدواریم استان کردستان در این زمینه نیز جزء استان‌های سرآمد کشور باشد.

وی یادآوری کرد: در ستاد مرکزی فرماندهی اقتصاد مقاومتی تعیین شده است که هر کدام از وزرا و معاونین پشتیبان یکی از استان‌ها باشند، آقای انصاری به عنوان پشتیبان استان کردستان تعیین شده است.

زاهدی تصریح کرد: با توجه به شناخت بالای آقای انصاری از منطقه غرب کشور، انتخاب وی به عنوان معین کردستان را فرصت بسیار مناسبی برای رفع مشکلات و همچین ایجاد بسترهای توسعه‌ای در این استان می‌دانیم.

استاندار کردستان با اشاره به توجه بیش از پیش به موضوع پدافند غیرعامل در کشور به ویژه در استان مرزی کردستان، اظهار کرد: پدافند غیرعامل با وجود اهمیتی که دارد در حال حاضر یک بحث مغفول است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.


ارسال نظرات