مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: 25 میلیون لیتر نفت سفید در نقاط روستایی کردستان توزیع شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۶۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فریدون یاسمی در جلسه نشست روسای نواحی 9 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان که با هدف ذخیره‌سازی و سوخت‌رسانی مطلوب در فصل سرما و بررسی مشکلات موجود در نواحی برگزار شد، اظهار کرد: تأمین سوخت روستاه‌های استان بویژه روستاه‌های صعب العبور از تیرماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه سوخت‌رسانی باید در آرامش و با کنترل دقیق صورت پذیرد، افزود: توجه جدی به امر مهم سوخت‌رسانی با عنایت به فرارسیدن فصل سرما، نظارت بر عملکرد و پیگیری فعالیت نفتکش‌های منطقه، نظارت کافی بر عملکرد فروشندگان روستایی، جایگاه‌های عرضه و CNG، پیمانکاران حمل و نقل باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به انجام طرح بازنگری و امحاء کالابرگ نفت سفید که در سطح نواحی استان اجرا و منجر به حذف بیش از 13هزار کالابرگ که صرفه‌جویی 26 میلیون لیتری نفت سفید را در پی دارد، بیان کرد: فعال کردن گشت‌های مشترک با سازمان‌های متولی، کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی(بخش کشاورزی، حمل و نقل، صنعتی و..)، نظارت و بازرسی جایگاه‌های استان برای آمادگی مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان، تعامل و همکاری بیش از پیش رؤسای نواحی با فرمانداران، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان لازم است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان سپس از تعامل و همکاری کلیه واحدها در امر صادرات فرآورده‌های نفتی به اقلیم کردستان عراق تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: همزمان با سال اقتصاد مقاومتی از ابتدای تیرماه تاکنون بیش از 8 میلیون لیتر نفتگاز به کشور عراق صادر شده است.

یاسمی اضافه کرد: تأمین سوخت زمستانی روستاهای این استان از تیرماه امسال آغاز شده و توزیع 25 میلیون لیتر نفت سفید به نقاط روستایی استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: مکاتبات لازم نیز با مقامات و مسؤولین استانی برای تامین و ذخیره‌سازی سوخت جایگزین برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای استفاده در مواقع اضطراری صورت گرفته است.

یاسمی با بیان این که 455 باب فروشندگی تعاون روستایی و 42 باب فروشندگی محور در منطقه کردستان فعال است، تصریح کرد: هم‌اکنون 45 هزار خانوار نفت سفید سوز در استان کردستان وجود دارد.


ارسال نظرات