نماینده مردم محلات در مجلس گفت:متاسفانه خانواده های بیمارانی که از شهرهای کوچک مراجعه می کنند سرگردان و آواره کوچه و خیابان می شوند.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۷۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص نبود مکان مناسب برای همراهان بیماران شهرستانی اظهار داشت: متاسفانه این مشکل در تهران و بسیاری از مراکز استان ها  وجود دارد. واقعیت این است که سرویس دهی به بیماران فقط در شهرهای بزرگ متمرکز شده و در شهرهای کوچک فقط درمان های جزئی و سرپایی انجام می شود.

وی افزود: بخش عمده ای از درمان مردم در بیماری های جدی در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد و اصفهان و جود داشته و متاسفانه خانواده های بیمارانی که از شهرهای کوچک مراجعه می کنند سرگردان و آواره کوچه و خیابان می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: ما شاهدیم که خانواده های بیماران در پارک ها و کنار بیمارستان اتراق می کنند و این اصلاً زیبنده نیست، امیدورام دولت برای درنظر گرفتن استراحت و خواب همراهان بیماران شهرستانی همت به خرج دهد، زیرا افرادی که توانایی مالی ندارند به خاطر هزینه های درمان و مکان استراحت دچار آوارگی و نابودی می شوند؛ امیدوارم یک نهضتی در این رابطه در کشور شکل بگیرد و خیرین هم کمک کنند.

ارسال نظرات