فرمانده سپاه ناحیه بجستان گفت: یکی از دلایلی که امروز مردم برجام را در سر سفره خود احساس نمی‌کنند کار شکنی‌های استکبار است.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۷۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار علیرضا جنیدی در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در راستای برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سالن اجتماعات فرمانداری بجستان برگزار شد، ضمن اشاره به نقش اساسی ۱۳ آبان در انقلاب، اظهار کرد: قیام ۱۳ آبان برگرفته از قیام خونین عاشورا است که جوانان برای حراست از کیان این کشور، بهترین گوهر وجود خود که جان بود تقدیم این انقلاب و نظام کردند.
 
وی افزود: به تعبیر امام ۱۳ آبان انقلاب دوم بود که اهداف نظام و انقلاب را تبیین می کند.
سرهنگ جنیدی اذعان کرد: نماد استکبار عالم یعنی امریکا به کرار برای اضمحلال نظام دست به سلاح برد.
 
فرمانده سپاه بجستان تصریح کرد: امروز یکی از دلایلی که مردم برجام را در سر سفره خود احساس نمی کنند کار شکنی های استکبار است.
 
وی افزود: دشمنی ما و امریکا دشمنی حق و باطل است و باطل هیچ گاه دست از دشمنی با ما بر نخواهد داشت، تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.
 
سرهنگ جنیدی ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مدیران شهرستان در نشست برنامه ریزی ۱۳ آبان اظهار کرد: اهمیت این جلسه می طلبید تا برخی از مسئولین حداقل در این جلسه حاضر می شدند.
 
فرمانده سپاه بجستان ضمن تبریک سمت جدید زهرا کیفی به عنوان معاون تربیت بدنی و پرورشی آموزش و پرورش بجستان و خواست تا با همکاری فرمانده حوزه قاسم ابن الحسن و رئیس آموزش و پرورش جلسه ای برای برنامه ریزی بهتر مراسمات هفته بسیج دانش آموزی برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها