مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: رژه بزرگ نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه با سخنرانی سرلشکر رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۸۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت فرارسیدن سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس و آرمانی ملت ایران اظهار کرد:
رژه بزرگ، گسترده و با شکوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آغاز هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریورماه) برای نخستین بار همزمان با تهران و با مسئولیت "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در بندرعباس برگزار می‌شود.
سردار شریف افزود:این رژه با فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور یگان‌های زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه و همچنین مشارکت نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی و بومی منطقه برگزار خواهد شد.
مسئول روابط عمومی کل سپاه هدف این رزمایش را نمایش اقتدار و سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و نمایش وحدت و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دانست و افزود:آیین رژه ۳۱ شهریورماه در بندرعباس با حضور مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری برگزار و سخنران این رویداد بزرگ سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد:با پیش‌بینی‌های صورت گرفته این رژه در حضور آحاد مختلف مردم شریف و انقلابی بندرعباس اجرا خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد:شعار محوری رژه "ما می توانیم" بوده و طی آن دستاوردها و توانمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح در قالب یگان‌های محمول در حوزه دریایی، زمینی، هوایی و پدافندی و نیز آمادگی‌های همه جانبه بسیجیان و نیروهای بومی منطقه برای مقابله با تهدیدات دشمن در منطقه راهبردی خلیج فارس، تنگه هرمز و آب‌های سرزمینی کشور به نمایش گذارده خواهد شد. 
انتهای پیام//
منبع : سپاه نیوز
ارسال نظرات