رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بجستان عنوان کرد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بجستان گفت: با حضور حداکثری مردم در یوم الله ۱۳ آبان دوباره به دشمن خواهیم فهماند که در برابر این کشور و ملت ناتوان است.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۸۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد زنگنه در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بجستان که در راستای برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن اشاره به برخی خرافات و سوء استفاده دشمنان در سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: با حضور حداکثری مردم در یوم الله ۱۳ آبان دوباره به دشمن خواهیم فهماند که در برابر این کشور و ملت ناتوان است.
 
حجت الاسلام زنگنه از آموزش و پرورش خواست تا با دعوت از دانش اموزان و خانواده ها و همچنین ادارات با فضا سازی مناسب و تبلیغ این ایام در روز ۱۳ آبان ضمن حضوری با شکوه حماسه سازی کنند.
 
زهرا کیفی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجستان در ادامه این نشست ضمن اشاره به اهمیت این روز تصریح کرد: روز ۱۳ آبان با آن سه اتفاقی که افتاد ۳ نقطه عطف برای این نظام مقدس و انقلاب اسلامی بود و با بزرگداشت این روز استمرار این اقدامات لازم و ضروری است.
 
خواهر شهید حسین کیفی افزود: روز ۱۳ آبان و حرکت عظیم مردم در کنار دانش آموزان می تواند نقش سازنده ای در تبیین فرامین مقام معظم رهبری داشته باشد.
 
مهدی گلچین بخشدار یونسی ضمن انتقاد از برخی مسئولین شهرستانی در خصوص شرکت نکردن یا فرستادن کارشناس به جلسات بخش یونسی اذعان کرد: ستاد فرعی برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه در شهر یونسی برگزار می شود و انتظاری از مسئولین شهرستان داریم که در صورت مشکل و عدم توانایی حضور خوددر جلسات بخشداری یونسی لطفا معاونین خود را بفرستند و فقط به کارشناس بسنده نکنند.
 
محمد اسماعیل تنورمال سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران بجستان در این نشست عنوان کرد: محوریت ۱۳ آبان با دانش آموزان است و باید همه با حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ادای دین به انقلاب کنند.
 
ربابه عارفی مسئول امور بانوان فرمانداری بجستان ضمن اشاره به نفوذ دشمن اظهار کرد: دشمن از هر راهی به دنبال نفوذ و بالاخص در این مراسمات است و نیاز است تا نیروی ها امنیتی ما با حواس بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر این مراسمات ار پوشش دهند.
 
جواد علیشاهی فرمانده بسیج دانش اموزی حوزه قاسم ابن الحسن بجستان ضمن اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان در انقلاب اسلامی اذعان کرد: دانش آموزان با سن وسال کم خود و با دلاور مردی صحنه ای را به یادگار گذاشتن که هیچ وقت تاریخ ان را فراموش نخواهد کرد.
 
وی افزود: جا دارد در هفته ای که با نام و یاد بسیج دانش آموزی است تعدادی از مسئولین با همت خود و حضور در مدارس به این بسیجیان که بی ریا و با خلوص نیت در کنار درس در راستای فرامین مقام معظم رهبری قدم برمی دارند خسته نباشیدی گفت.
 
گفتنی است در این نشست مقرر شد مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال راس ساعت ۹ و نیم با حرکت آحاد مردم از چهار راه انقلاب به سمت مصلی نماز جمعه و قرائت بیانیه برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها