فراخوانی ، آموزش و اجرای راهپیمایی گردان های بیت المقدس با حضور حدود ۳۰۰ نفراز بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز و سیدالشهداء(ع)بادرود پایان یافت.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۸۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، فراخوانی ، آموزش و اجرای راهپیمایی گردان های بیت المقدس با حضور حدود ۳۰۰ نفراز بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز و سیدالشهداء(ع)بادرود پایان یافت.

در این فراخوانی دو روزه که در روز پنجشنبه ٩۵/۰۶/٢۶ تا جمعه ٩۵/۰۶/٢٧ گردان حوزه سیدالشهدا(ع)بادرود و گردان حوزه مالک اشتر نطنز برگزار شد،فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: این تمرینات تاکتیکی و رزمایش های گوناگون که حداقل سالی یکبار برای گردانهای بیت المقدس شهرستان برگزار می شود باهدف افزایش توان رزم بسیجیان ،تقویت بنیه جسمی آنها،افزایش بینش و بصیرت دینی و سیاسی،آشنایی با زندگی در شرایط سخت و در نهایت آمادگی کلی و همه جانبه بسیجیان برای خطرات و اغتشاشات احتمالی که برای شهرستان ،استان و یا حتی کشور بوجود می آید اجرا می شود.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: ما پاسداران و بسیجیان روز به روز آماده تر و مجهزتر از گذشته ایستاده ایم تا جوابی دندان شکن،محکم و قاطع به دشمنان داخلی و خارجی این نظام بدهیم و از ارزشهای والای این انقلاب و این مرزو بوم با تمام وجود دفاع خواهیم کرد و دشمنان را سر جایشان خواهیم نشاند.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان افزود: بسیج میراث ماندگار وگرانبهایی است که از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به ما رسیده است و ما باید قدر این عزیزان را بدانیم و از سرمایه عظیم آنان جهت پیشبرد اهداف و آرمانهای اسلام و انقلاب استفاده کنیم . وی در پایان از همکاری تمامی ادارات وارگانهایی که در برگزاری این فراخوانی نقش داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات